nå er jeg lei!

Pinnedyr

Betatt av forumet
Kjenner at det er vanskelig å glede seg over graviditeten nå, er så utrolig trøtt, sliten og ikke minst kvalm. Har utrolig dårlig samvittighet ovenfor de andre to barna å, etter jobb har jeg ingen krefter i gjenn...Flere som har det litt sånn?

Kjenner jeg er trøtt og sliten, og mannen har virkelig hjulpet med å ta Trym litt mer sånn at jeg får sove litt... Kanskje du rett og slett må høre på kroppen og ta deg noen dager fri fra jobb.. Send barna i bhg og slapp av og plei deg selv litt! Det er ikke uvanelig og legen din vil forså om du trenger noen dager fri! Jeg ble hjemme i dag fra skolen og det var nødvendig!

Her er det mye tårer! Har ikke noe overskudd og er fryktelig kvalm. Poden spør hver dag om jeg er frisk igjen nå... Og blir like skuffet hver gang :(

Jeg har også dårlig smvittighet både overfor huset, mann og barn. Jeg eier ikke energi etter jobb. Kunne lagt meg kl 7 med sønnen min liksom, men det er litt vel tidlig. Det skjønner jo jeg også ;) Orker ikke å stå opp kl 3 i natt liksom.

Har det på akkurat samme måte. Føler meg udugelig på jobb og hjemme. Hjemme ligger jeg kun på sofaen under ett pledd. Kjempegøy fra datteren min på 10 måneder som er overlykkelig når mamma kommer hjem..

Litt "godt" å se at det er flere..:)
Meen nå har det snudd helt, våknet i natt av menssmerter varte i noen min før jeg sovnet igjen.
Når jeg nå våknet i morrest så var kvalmen helt borte, klarte for første gang på lenge å spise frokost. Ikke har jeg ømme bryster lenger heller. Såå nå er jeg bekymret for at jeg er i ferd med å miste... Går litt opp og ned kan man si..

Back
Topp