Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kvalmen har kommet for fult Spydde 7-8 ganger i går og var kjempekvalm i hele går. Er superkvaøm i dag å, men har ingenting å spy opp... Noen som har gode tips for å få.i seg drikke og evt mat???
Hos meg er saftis, rista brød med smør og frukt redninga. Prøv å hold fast ved at dette er et godt tegn! Selv om det ikke kjennes sånn nå, så vil det være verdt det! God bedring
Når jeg spydde flere ganger daglig i første svangerskap spiste jeg mye flatbrød og drakk rett i koppen-supper. Følte ikke at det var noe som hjalp, spiste stort sett det som var minst ubehagelig å kaste opp igjen. Husk at det går over, selv om det ikke føles sånn!
Uff jeg har det akurat sånn jeg også om dagen, spydde i går kveld... og det hjalp egentlig...men klarte ikke å gå på jobb i dag. Har ligget pøkk i ro så magen ikke skulle vrenge seg. Er alene ut dagen med guttungen på 5 år, og når jeg hadde klart å kravle meg til barnehagen for å hente han så måtte jeg jo naturlig nok lage middg :-ooo fyy så jeg gleder meg til mannen kommer hjem om noen timer. Han r vekke fra søndag kveld til torsdag ettermiddag hver uke... dette skal bli hardt. Er jo bare 6+5.... sist spiste jeg mye fisherman friend for å holde kvalmen borte.. tror jeg skal prøve det nå også. Har ikke klart en eneste fisherman friends siden sist haha