Nå er jeg bare redd

Blåmann

Elsker forumet
Klarer ikke å være glad for graviditeten i det hele tatt, er bare livredd. Våknet i natt av sterke murringer som holdt på ca en times tid. Går på do hele tiden for å sjekke, for er sikker på at nå kommer det ut snart. Symptomene har forandret seg også, fra jevne murringer til bare småøm og uggen + at det stikker i urinveiene, akkurat slik det pleier å gjøre før tr. Skal til lege i morgen og ta ny hcg, men det tar vel et par dager før jeg får svar på den. Har også fått fremskyndet ul til 7. april, altså i uke 7.

Bare skjelver og er redd. Prøver å tenke at vi tross alt er heldige som fikk det til på første forsøk, og går ikke dette er det bare å prøve igjen. Men det er fryktelig vanskelig, for jeg vil jo så veldig gjerne at dette skal gå bra....

Uff så trist at du er redd Blåmann[&:] Er jo ikkje så rart sidan du har mista før. Heldigvis ikkje lenge til ul.

Men sånne stikkingar og murringar er heilt normalt. Eg hadde masse av da, og symptoma varierte fra dag til dag. Bra at du har tatt hcg prøve sånn at du får på papiret at du er gravid.

Håpar du klare å slappa av og nyta graviditeten etter kvart.

God klem til deg[:)]

Hmmm... hjalp litt å lese det du skriver Nesing. Skal ta det til etterretning, fordi jeg synes dine meninger som oftest er gode og veloverveide. Du pakker aldri noe inn, og sier det som det er. Skal nok allikevel ta en hcg i morgen, men hvis den er bra, gjør jeg ingenting før ul i uke 7. Skal gjøre det jeg kan for å slappe av og prøve å kose meg.

Takk for alltid gode tilbakemeldinger[:)]

Jeg har mange av de samme symptomene som deg blåmann. Skjønner godt at du blir bekymret med tanke på din forhistorie, men prøv å senke skuldrene. Det skal gå bra vettu[:)] 

Vi skal jo følge hverandre på denne veien[:D] 

Jeg tror jeg kommer til å slappe litt mere av når jeg har vært på første ul om 3 uker og få se om det er liv[:)]

Back
Topp