Nå er han supertett igjen :(

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Lille vennen min!
Forkjøla med litt feber og ekstremt tett!
Snørra kommer heldigvis ut, men han er å tett i bringen og hoster og hoster. Våknet flere ganger i natt og ville ikke ha puppen (som alltid funker!), først kl 03.30 ville han ha, men det kastet han opp igjen etter en hostekule!
Dette fører jo igjen til dårlig matlyst da, han som hadde blitt så god på å spise annen mat enn fra puppen...
Og jeg skal jobbe tre senvakter denne uken og burde i tillegg reise bort på høgskolen en kveld eller to for å lese. Men jeg får bare ikke pumpet ut nok til at han får i seg alt han skal uten fast føde...
Håper han blir fort frisk, altså!!

Huff, stakkars liten, han er jammen mye forkjøla :( Kan det hjelpe med fast Fluitide? Det er jo typisk at astmatikere som ikke går på faste forebyggende medisiner ofte blir syke :confused:
Skjønner godt det der er vanskelig med mat og sånn, med du vet mme er ikke farlig å gi når du er borte på jobb og skole. Så kan du heller pumpe litt der du er og spare opp til siden ;)

Huff, stakkars liten, han er jammen mye forkjøla :( Kan det hjelpe med fast Fluitide? Det er jo typisk at astmatikere som ikke går på faste forebyggende medisiner ofte blir syke :confused:
Skjønner godt det der er vanskelig med mat og sånn, med du vet mme er ikke farlig å gi når du er borte på jobb og skole. Så kan du heller pumpe litt der du er og spare opp til siden ;)
Ja, han får MME når han må, selvsagt. Men har en skummel fornemmense av at han blir enda tettere pga kumelken :(
Flutide får han nesten hver dag, så den burde hjelpe!

Uff, stakkars lille Eskil:( Hvordan går det med han nå? Sover han for kvelden? Er så jævelig og være tett og dårlig:(:oops: Hjelper det med astma medisinen på hostingen? Sender masde god bedring klemmer til Eskil og en god klem til mammaen:rolleyes::)

Uff, stakkars lille Eskil:( Hvordan går det med han nå? Sover han for kvelden? Er så jævelig og være tett og dårlig:(:oops: Hjelper det med astma medisinen på hostingen? Sender masde god bedring klemmer til Eskil og en god klem til mammaen:rolleyes::)
Han sovnet i sengen kl 14 og sov minst to timer! Jeg er på jobb, men regner med han har sovnet. Medisinen hjelper , men det går kort tid før han blir tett igjen. Så vanskelig med små barn da de ikke innhalerer skikkelig dypt når de får medisin...

Stakkars liten!!Må være tungt for han å være så tett.Ønsker masse god bedring til lillemann!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

God bedring til lille Eskil .

Håper dere får en god natt alle sammen. Er ikke noe hyggelig med syke barn :-(

Sent from my GT-I9300

Han sovnet i sengen kl 14 og sov minst to timer! Jeg er på jobb, men regner med han har sovnet. Medisinen hjelper , men det går kort tid før han blir tett igjen. Så vanskelig med små barn da de ikke innhalerer skikkelig dypt når de får medisin...

Ja, det er ikke så lett når de ikke forstår hva de må gjøre:( Håper han sov godt i natt og ikke våknet for mye:) Masse god bedring til lille skatten:)<3

Ja, det er ikke så lett når de ikke forstår hva de må gjøre:( Håper han sov godt i natt og ikke våknet for mye:) Masse god bedring til lille skatten:)<3
Det gikk faktisk bedre i natt.
Mannen våknet i morges og spurte "Sov han egentlig ganske godt i natt, eller?" OG han våkner jo av det minste lille knyst fra Lillebror :p
Han er fortsatt veldig tett, men ikke feber lenger tror jeg (prøver å unngå å måle for ofte, han hater det...!)

Back
Topp