Nå er det snart jul

vesla87

Gift med forumet
Nettopp kommet hjem fra nattåpent, og endte med et liten julebrus [:D] Effektiv handling... haha..

Så nå sitter jeg her, snøen har kommet, jeg og sambo sitter i sofaen med et glass julebrus hver og spiser pepperkaker..[8D]

Nå er det jul snart. Og vi skal feire jul hjemme i år [:D]

Hvor har dere planer om å feire jul? Bare lurer [;)]

Jul er kjempe koselig, men i år er det sjip jul... Sambo er vekke både jul og nyttår og kommer ikke hjem før på ny-året... Så vi skal være hjemme hos min mor... Blir sikkert koselig det, men kunne ønske att han ikke skulle være borte i julen... Julen er jo sånn familiekos! (men sånn sett så er jo J så liten att han skjønner sikkert ikke att pappan er vekke! Tror det er verst for meg!!) [:)]

Jeg vil hjeeem!! Så julestemmninga kan starte... [8D]
Denne julen har jeg invitert den sære faren min, sære broren min og enda særere lillebroren min på middag hjemme hos oss! På tide å skape våre egne tradisjoner!! I går kjøpte vi et spisebord brukt på Finn. Problemet er vel kanskje at vi har ikke sett det... og vi mangler stoler [8D] Må bli ordnings til jul..

Ååå så deilig med julebrus og pepperkaker.. har ikke tenkt så mye på jula enda men i går så jeg at det var julepynt og stæsj i butikkene.. da er det vel på tide å handle litt snart... gleder meg"

Jeg våkna forresten av en liten gutt som gikk på utsida og sang.. " Nå er det jul.. nå er det juuuuul" haha.. tror han var glad for at det hadde kommet bittelitt snø.

I år ( som i fjor) skal vi hjem til mamma og pappa.. Søstra mi kommer med sine to barn og samboeren.. Også kommer mor og mulig morfar.. Gleder meg masse!! Som regel er jeg og søs annenhvert år men nå vil vi være sammen alle mann..

I år skal vi feire jul i vårt nye hus[:D] Svigers og moren min og søsteren min kommer.

Da vi stod opp til snø i dag fikk jeg litt lyst til å begynne å lage julekaker...men er vel kanskje litt tidlig[8|]

I år er det svigermors jul...kan ikke si jeg gleder meg.. Krysser fingrene for at hun heller vil feire jul med den nye typen sin så vi kan dra til foreldrene mine istedet. Elsker julen, men den skal feires hjemme hos mamma, nitrist å være et annet sted syns jeg. Men etterhvert vil vi vel lage våre egne tradisjoner å feire hjemme tenker jeg, så kan de gamle bytte på å komme til oss.

Ja JUUUUUL [:D] Å jeg GLEDER meg!!! [:D][:D] Å nå har det begynt å snø, så julestemningen begynner alt nå å komme fir fult [:D]
Vi skal feire sammen med mine foreldre, broren min, dama hans og nevøen min [:D]
Jula er fin hos svigers, men må innrømme at den er best hjemme hos mamsen og papsen

Her blir det jul hjemme på gården og familien min kommer [:D] I fjor var svigerfamilien her så i år er det omvendt. Var så koselig å ha feiring i fjor så gleder meg bare til å styre og stelle med mat g alt som hører med [:D]

Vi skal på fjellet i jula sammen med familien min.. Gleder meg utrolig mye.. Elsker å være på fjellet i jula.. har vært det de siste 6årene er det vel... Drar opp onsdag før og drar hjem igjen onsdag etter jul... 

Back
Topp