Nå er det over

uff så forferdelig!!!
men sikkert veldig godt for stakkars pus, man må bare prøve å tenke sånn...
husker vi måtta ta vår pus også, gikk ikke på skolen på flere dager...
sender en stoooooooor trøsteklem

ORIGINAL: tigerguttimagen

uff,vet åssen du har det,det er hellt forferdelig og miste pusen sin(måtte avlive bestepusen mn i høst)men syns det verste er at det ikke er alle som forstår hvorfor man er så utrolig lei seg.men jeg syns det er som og miste ett familiemedlem jeg.du kan godt få en pusekatt av meg om ca 14 uker[;)]sånn for og fylle tomrommet i hverdagen(hjelper jo ikke på det tomrommet du har i hjertet men..)masse masse trøstekoser fra meg[:)]

Jeg har ei venninne som ikke kan fatte hvorfor jeg tar slik på vei for dette.. Når jeg sto utenfor veterinæren igår og fortalte henne det så sa hun bar: Men det er jo bare ett dyr!!

Kjente jeg blei sikkelig forbanna da.. Han var mer enn ett dyr, han var en stor del av familien!!!!

Så snil at vi kunne få en liten pus, men vi har en liten valp nå skjønner du.. Og tror nok det kommer til og ta sin tid før vi orker og ha noe pus igjen! Men tusen takk [:)]

Vi har gravlagt han i hagen til svigerforeldrene mine, vi leiger jo bare og det er snakk om at vi skal kjøpe huse dems om noen år og da er det fint og vite at han ligger der og passer på!!

Det var så uendelig stusselig og gå ut idag, han pleide alltid komme meg imøte for og få mat, eller ligge på sin faste plass på steinen, men det var ingen Mons der [:(]

Jeg håper han har det fin nå og jeg håper han passer på!

[:(][:(][:(][:(][:(]ååå snuppa da....
Sender deg masse masse masse trøstekozkoz

ORIGINAL: Rebecca85

Så trist [:(]

*trøsteklem*

Back
Topp