rett før vi skal dra på ultralyd!! Wiiiiiii!!! Er kjempespent, for dette er jo det største (utenom fødselen) som skjer oss under graviditeten! Slik føler jeg i hvertfall!
Har vært hos frisør, har ny genser på og til å med giddet å ta på øyenskygge [:D]
Er spesielt spent på om det blir jente slik jeg har trodd siden jeg ble gravid!!
Ønsk osslykke til!
Vi skal ut på lunsj og kjøpe barnevogn etterpå, ha en hel
babyettermiddag....ENDELIG!
[hr]
Er hjemmom en tur og da må jeg inn til dere og fortelle hvordan det gikk!!
Var hos den hyggeligste legen i stavanger, eli smedvig :)
Hun skrøt seg i hel over hvor fantastisk den lille var, og fortalte i hovedsak at alt så kjempefint og normalt ut!
Terminen blir den samme som før 14 aug, og vi venter en liten.......pike!!! Akkurat det jeg har følt hele tiden, er immari godt å ha rett....haha [:D]
Ha en fortsatt flott fredag jenter!! Nå bærer det rett i barnebutikk [:)][:)]
Har vært hos frisør, har ny genser på og til å med giddet å ta på øyenskygge [:D]
Er spesielt spent på om det blir jente slik jeg har trodd siden jeg ble gravid!!
Ønsk osslykke til!
Vi skal ut på lunsj og kjøpe barnevogn etterpå, ha en hel
babyettermiddag....ENDELIG!
[hr]
Er hjemmom en tur og da må jeg inn til dere og fortelle hvordan det gikk!!
Var hos den hyggeligste legen i stavanger, eli smedvig :)
Hun skrøt seg i hel over hvor fantastisk den lille var, og fortalte i hovedsak at alt så kjempefint og normalt ut!
Terminen blir den samme som før 14 aug, og vi venter en liten.......pike!!! Akkurat det jeg har følt hele tiden, er immari godt å ha rett....haha [:D]
Ha en fortsatt flott fredag jenter!! Nå bærer det rett i barnebutikk [:)][:)]
Det er helt spesielt med Ultralyd, ønsker deg MASSE MASSE lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!