Nå er det *oppdatert*

Tante Catti

Elsker forumet
MAI 2013
rett før vi skal dra på ultralyd!! Wiiiiiii!!! Er kjempespent, for dette er jo det største (utenom fødselen) som skjer oss under graviditeten! Slik føler jeg i hvertfall!

Har vært hos frisør, har ny genser på og til å med giddet å ta på øyenskygge [:D]

Er spesielt spent på om det blir jente slik jeg har trodd siden jeg ble gravid!!

Ønsk osslykke til!
Vi skal ut på lunsj og kjøpe barnevogn etterpå, ha en hel
babyettermiddag....ENDELIG!

[hr]

Er hjemmom en tur og da må jeg inn til dere og fortelle hvordan det gikk!!

Var hos den hyggeligste legen i stavanger, eli smedvig :)
Hun skrøt seg i hel over hvor fantastisk den lille var, og fortalte i hovedsak at alt så kjempefint og normalt ut!

Terminen blir den samme som før 14 aug, og vi venter en liten.......pike!!! Akkurat det jeg har følt hele tiden, er immari godt å ha rett....haha [:D] 

Ha en fortsatt flott fredag jenter!! Nå bærer det rett i barnebutikk [:)][:)]

Det er helt spesielt med Ultralyd, ønsker deg MASSE MASSE lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!
Blir spennende å høre om det er jente slik du tror!   

Kose deg etterpå også

Tusen takk!! [:)]

Lykke til!! Hi,hi, eg trudde nr 1 hos oss var jente heilt til vi var på ul, der var det en gutt[:D] Blir spennende å se da!

JA! Skal gå nå, har time om et kvarter [:)] Solen skinner ute og snøen er på vei bort! For en herlig dag!!! [:D]

KJEMPESPENNENDE !! åh, lykke til :) Det er en stor opplevelse også

Første glimt av den skjønne bebisen

LYKKE TIL [:D] gleder meg til oppdatering !

dytter litt så alle kan lese den stolte mammaens innlegg [:)][:D]

Gratulerer med den lille prinsessa[:D] Hun der Eli, holder hun til på sykehuset? Håper jeg også får henne[;)]

gratulerer med jenta[:)] moro att du hadde rett da!! [:)]

ORIGINAL: IkkjeBareMarita

Gratulerer med den lille prinsessa[:D] Hun der Eli, holder hun til på sykehuset? Håper jeg også får henne[;)]

Tusen takk!! Var legen min som foreslo henne, men: Nei, hun har kontor i hillevåg, ville ikke gå på sykehuset...synes det er stress med parkering og visste ikke om de hadde dvd opptaker der, så da ble det slik. Kan gå til henne hvis du skal ha 3D senere, fikk se babyen i 3D i dag, så vet hun har [:)] Lykke til på din ul!!

Ja, merkelig me magefølelsen...men så hadde jeg gode odds da [8D][:D]

Gratulerer så mye med en jente [:)] Jeg har også veldig jentefølelse, så blir spennende å se om det stemmer når jeg skal på UL:p

Så gøy at du hadde rett [:D][:D][:D]

fått handla litt nå da?????

Gratulerer med ei lita tulle i magen... Flott at alt var bra på ultralyden.
Vi har forresten samme termin nå ser jeg... og begge venter vi jente!!! artig!!!
Håper du fikk kjøpt inn mye fint til prinsessa!

ORIGINAL: maric

gratulerer med jenta[:)] moro att du hadde rett da!! [:)]

Sign!

Tusen takk alle sammen, handlet to søte bodyer, en rosa med pusekatt på og en lilla med svane på!! Heldigvis er jeg veldig gla i rosa, så dette kommer til å bli en jente-jente [8D] 

Og så har vi bestemt oss for vogn! Det blir uten tvil Brio Go, var den desidert beste av firehjulsvognene med svinghjul fremme:

http://www.brio.net/BRIO_NET/Norge/?b=3

Den var best å trille, lettest å legge sammen, var lett i vekt og har høy bag (viktig for mg med dårlig rygg!) og hadde masse tilbehør som var skikkelig gode!! + + + [:)][:)]

Gratulerer med jenta :) Jeg var på ultralyd på stavanger sykehus, og var kjempe fornøyd med jordmora, skikkelig koselig. Men husker ikke helt hva navnet var, og har ikke papirene her på jobb, hehe :)
Skal også ha jente forresten.

Back
Topp