Nå er det nok...

ThisIsAnfield

Forumet er livet
med kulde for denne vinteren syns ei!!

Våknet opp til -26,7 i dag!! [:'(]

Vil ha sol og varme nå!![:)]

ORIGINAL: *LiLLa*

dAmn....!!

det kaldeste vi hadde her,var for 10 år siden..da hadde vi -33...[&:][&:][&:][&:]

Hadde vært -30 på Tynset i går morges sa de da ei kom på jobb!![:o]

+- -20 er ganske normalt her det på denne tiden, men denne vinteren syns ei det har vært mange dager med -20 [:'(]

ORIGINAL: Rooney

Her var det -11, får flytte litt lenger sør i fylket[:D] regner med du bor på Tynset eller noe[;)]

Bor på Alvdal!! Ikke så langt unna!! Men er som oftest enda kaldere på Tynset enn her!![:)]

men er det ikke sånn at når det er -30 på østlandet,i noen av de dalene, så er det ikke så mye kaldere enn hvis vi i bergen har -10?

For det er vel mer luftfuktighet her,og i tørr luft (som jeg tror det er på østlandet) virker det ikke så kaldt.

ja, det er bra kaldt, når jeg bodde på tolga var det -35 på det meste husker jeg, men husker også at jeg ikke synes det var så innmari kaldt, er jo mye mer luftfuktighet der i forhold til her feks, hadde det vært så kaldt i bergen hadde vi frosset i hjel[8D]

ORIGINAL: Taranitas øyenstener

ja, det er bra kaldt, når jeg bodde på tolga var det -35 på det meste husker jeg, men husker også at jeg ikke synes det var så innmari kaldt, er jo mye mer luftfuktighet der i forhold til her feks, hadde det vært så kaldt i bergen hadde vi frosset i hjel[8D]

MINDRE luftfuktighet mener du vel. mer i bergen.

har ikke sjekka her..men vil tippe sikkert rundt ti..
26,7minus det er heftig kaldt altså....brrrr

sign den ja....sommer og sol kom!!!!!!!!

ORIGINAL: *MrsHappy*

Ojj.. her er den -5/6 på de kaldeste dagene.. Å jeg syns det er helt forfærdelig..

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

men er det ikke sånn at når det er -30 på østlandet,i noen av de dalene, så er det ikke så mye kaldere enn hvis vi i bergen har -10?

For det er vel mer luftfuktighet her,og i tørr luft (som jeg tror det er på østlandet) virker det ikke så kaldt.

Det stemmer det at om det er -10 i bergen, så vil det føles som når det er -20 her! Har med trekken fra havet osv. å gjøre!!
Merker stor forskjell på -20 her og når ei er i Hamar og det er kaldt der, er noe helt annet!!
Men kaldt er det nå lell når det er over -20, hadde det holdt seg like under -10, sku ei ikke ha klaget!![:)]

Back
Topp