Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor uregelmessig er det nå da? Varighet/tid i mellom?Rekker nok ikke terminbarn, fremdeles veldig uregelmessige..
Tredje dagen jeg har det slik nå, så vet ikke hvor lenge jeg orker å gå slik
Krysser fingrene for at riene blir regelmessige og du snart kommer i mål[emoji173]Rekker nok ikke terminbarn, fremdeles veldig uregelmessige..
Tredje dagen jeg har det slik nå, så vet ikke hvor lenge jeg orker å gå slik
Hvor uregelmessig er det nå da? Varighet/tid i mellom?
Da er jeg på vei til sykehuset, håper de ikke stopper igjen.
Har holdt på i 4 timer, men nå er det 3-5 minutter mellom riene.
Har hørt noen si at det kan være babys ledd som knekker ved bevegelse. Men kan sikkert være mye annet ogsåVeldig uregelmessige, kommer av og på i noen timer så stopper det helt opp i flere timer..
Men hørte nettopp en slags knepp/pop lyd fra magen for tredje gang i dag.
Lurer veldig på hva det kan være
Åjåj, så bra! Da blir det nok fødsel på deg i dag, lykke tilDa er jeg på vei til sykehuset, håper de ikke stopper igjen.
Heiaheia, håper det blir fødsel snart! Slitsomt med sånne masrier som holder på så lenge!Da er jeg på vei til sykehuset, håper de ikke stopper igjen.
Spennende at du oppdaterer oss heier på degOppdatering: 4 cm når jeg ble undersøkt kl 8.
Nettopp fått epidural, trengte det virkelig da jeg begynte å bli veldig sliten og trøtt, i tillegg til at jeg begynte å kaste opp
Brukte ca 2 timer på 2cm..
Spiser litt, så ny ctg, så håper jeg at jeg får hvile litt siden jeg ikke har sovet på ca 24 timer.
Lille prinsen kom til verden 1755 i dag med haste keisersnitt.
Gratulerer så mye! [emoji7] Håper alt står bra til med dere! [emoji173]️Lille prinsen kom til verden 1755 i dag med haste keisersnitt.
Gratulerer!!Lille prinsen kom til verden 1755 i dag med haste keisersnitt.
GratulererLille prinsen kom til verden 1755 i dag med haste keisersnitt.