nå er det natta...

lillemor80

Forelsket i forumet
men det mener tydeligvis ikke Felix!!! Hjelpe meg for et styr det har vært den siste uken...han er så trøtt at han klarer nesten ikke å holde øynene oppe, men sove? Neida!! Han gråter og hyler og sutrer og ingenting er bra nok. Huff og huff!!! Pappan hans jobber stort sett kvelder/netter og har skole på dagene, så her begynner jeg å gå tom for energi og trenger råd!! Jeg tror jeg har prøvd alt!!! Gutten min har visst lakenskrekk!!![:(]

Sånn hadde vi det også for litt siden, men etter at vi begynnte å ta kveld litt tidligere så ble det mye bedre. Han var rett og slett overtrøtt.

Når begynner du å forberede han for senga da? og når ca sovner han?

jeg bruker å bade og stelle han kl19, og da er han som regel i seng kl20, men det er det da visst slutt på!! Huff..Nå sovnet han akkurat, og nå er kl.2130. Virker på en måte som om han er mer sulten... Jeg sluttet med grøt på kvelden, fordi han våknet så ofte på natta, men nå spørs det om jeg skal prøve med det igjen...vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre[&:]

ORIGINAL: lillemor80

jeg bruker å bade og stelle han kl19, og da er han som regel i seng kl20, men det er det da visst slutt på!! Huff..Nå sovnet han akkurat, og nå er kl.2130. Virker på en måte som om han er mer sulten... Jeg sluttet med grøt på kvelden, fordi han våknet så ofte på natta, men nå spørs det om jeg skal prøve med det igjen...vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre[&:]

hmm, ca samme tid som vi bruker å bynne her, og det varierer enda akkurat når han sovner da, noen ganger sovner han før han har spist grøt til og med[:D]
Men vi prøver bevisst å legge han FØR han bli for trøtt, for da blir han helt håpløs...
Synger for han etter vi har lagt han i senga, og det roer han ganske bra og da skjønner han at det er på tide å sove.

Det har funket her sålangt iallefall, ser jo at Felix er ca like gammel som min gutt.

Håper det blir bedre hos dere også!

Constanse sovner heller aldri før 21.30... Å da har hun grina i en time vettu fordi hun er så overtrøtt.. Men hun sover stort sett hele natten da, har hatt noen netter her som hun har våknet kjempe ofte, men vet ikke om det var pga vaksinen eller om det er noen tenner eller noe som vil ut. Men jenta mi får først grøt på kvelden å etter grøten får hun 180ml mme.. [:)][:D]

Jenta mi er skikkelig trøtt i 21-tida. Prøver å få lagt henne da. Ofte blir hun overtrøtt og bare griner. Dette kan holde på 1/2-1t før hun sovner. Men hun er som regel flink til å legge seg. Greit når man får kvelden for seg selv..

jeg har så vidt begynt med grøt igjen.har funnet ut at hvis jeg gir halvparten av melka først og så grøt litt tili på kveld.ca 18.30.så kveldstell og kos.og så resten av melka rett før sengetid halv8-8 så sovner han fint og sover bra helt til nattmaten.gir flaske og så sovner han igjen.spørs om kanskje ettermiddagsluren hans bør komme tidligere på dag.eller så kan det hende at han har begynt å fått litt seperasjonsangst og ikke vil legge seg uten at du er der....hvis du git flaske rett før sengetid så tror jeg du kan utelukke at det er sult...[8|]

Back
Topp