nå e eg heilt klar,nesten.

Helenesmamma

Elsker forumet
[:)]nå e eg rimelige fornøyde.i dag fant en hentejakken som eg har vore på jakt itte kjempelenge,sengtøy og et kjempefint trekk som eg ska ha i vogna.eg e ferdig med alt nå,tror eg,hehe.
om dokkar vaske alle nye baby kler og?eg vaske alle bodyer og trøyer,men eg har isje tenkt å vaska ytterkler,ka gjør dokkar?

kommer til å vaske hvert eneste plagg jeg... det gjør jeg med egne klær før jeg bruker dem også så. Har jobbet i tekstilbransjen tidligere, og kan kjenne den stanken av fargestoffer og kjemikalier som kom med prøver og leveranser - og hvor møkkete og støvete alt var [:'(]

ORIGINAL: snuppå

Jeg og har vaska alt. Men det innebærer også lammeskinnet. Og det ble jo en katastrofe. SÅ jeg måtte kjøpe nytt [8D] Bruk iallefall spesialshampo hvis du skal vaske det. [:D][:D][:D]

men prøvde du å børste det opp igjen da snuppå?? Med en sånn hunde-/kattebørste? Kan hende det hadde gjort susen?! Ellers får du bare sette det på kontoen for ting du har lært "the hard way"... (ps, om du kjøper deg pelskåpe så skal ikke den vaskes i maskinen [;)])

Back
Topp