nå da.

ORIGINAL: Kineblomst

ORIGINAL: lykkepillen

Synes dere bedrevitere som halshugger HI, og forteller alt som er galt med henne, kan ta på seg katten jeg.. Er jo ikke sånn at det er noe problem å gjøre den stueren? Sant?[8|]

Skulle gjerne tatt katten jeg, men har to katter og det holder...
Måten HI ordla seg på er jo ikke akkurat den beste måte å si at man skal avlive en katt på.
Noen ting holder man bare for seg selv. Og når man legger ut slikt her på BV, må man regne med å få reaksjoner..

Synes nå man kan tenke seg om 2 ganger jeg da.. Det er ikke alltid like lett å skrive AKKURAT det man tenker, og da kanskje blir det litt feil..
BV har en tendens til å tenke det verste om folk..ihvertfall ikke det beste...

ORIGINAL: Fjärild

ORIGINAL: lykkepillen

Synes dere bedrevitere som halshugger HI, og forteller alt som er galt med henne, kan ta på seg katten jeg.. Er jo ikke sånn at det er noe problem å gjøre den stueren? Sant?[8|]

Sambo vil gjerne at vi skal ta henne til oss. Men vi har litt for liten leilighet til å redde NOK en katt (har flere her fra før)...

Ellers hadde jeg gjort det! Jeg har fått katter stuerene før, så hadde gjerne prøvd om vi hadde hatt mulighet til det.

Og det med at gravide ikke skal ordne med kattedoen... Med god hygiene er det NULL problem. Katter i norden har SVÆRT sjelden toksoplasmose. Det er langt større sjanse for å få infeksjon gjennom kjøtt man spiser. Jeg har hatt katt hele livet, vært oppe i 13 katter i perioder (når de ikke har et hjem hva skal man gjøre da?), har blitt bitt av villkatter og vasket metervis med drit. Har ikke hatt infeksjonen.

Kan godt hende det er sjeldent at katter i nordn har toksoplasmose, men sjangsen er der! Så da må man bruke hansker, og vaske seg GODT etterpå!

Hvor bor du tutekoppen?

møre og romsdal

Til alle dere som reagerer på at hun skal avlive pusen. Tenk pusen får det mye bedre den nå, slike kalde hjerte råe mennesker fortjener ikke kjærligheten en lite dyr gir. Hun lærer også barna sine hva man skal gjøre med ikke perfekte dyr!
Og ja jeg vet hvordan det er å ha ett slikt dyr, jeg har det selv. Eneste som hjalp på pusen faktisk var healing! Han tisset i sengene vår, urinerte opp over skapene osv.
Dyrlegen kunne ikke hjelpe, nå nærmer det snart ett år siden healing og fortsatt har jeg ikke tissing inne.
Er pusen ett år og den allerede har byttet hjem engang, kan dere ikke har prøvd lenge!

Back
Topp