nå da.

løgndetektoren

Glad i forumet
imorgen skal jeg ringe dyrelegen og forhåpentligvis få en time til avlivning samme dag.

Hun er ikke husren og kommer nok aldri til å bli det. Håpløst med katter som driter inne

Huff da, så trist...

Men avliver dere pus bare fordi den ikke er stueren??? Hvor gammel er pus da?

Våre katter og gjør fra seg inne, men er da overhode ingen grunn til avlivning....

Syns det er synd at man tar så lett på å avlive ett dyr jeg...[&o]

Det var en merkelig måte å annonsere noe man burde syntes var veldig, veldig trist.

ORIGINAL: Fjärild

Det var en merkelig måte å annonsere noe man burde syntes var veldig, veldig trist.

eeeenig!! Hallo liksom [:-]

Håper du aldri aldri skaffer deg dyr igjen... Det krever tid og tålmodighet å få dyr husrene...

katten er over året og har bæsjet ned hele leiligheten siden den kom til oss. Vi har gitt den sjangse etter sjangse.. Ingen vil ha en katt som ikke er stueren.

ORIGINAL: rosa og blå hva nå?

Håper du aldri aldri skaffer deg dyr igjen... Det krever tid og tålmodighet å få dyr husrene...

Enig.

Dyr er ikke noe man skaffer seg og kvitter seg med i hytt og pine. Det er levende vesener som krever masse jobb.

ORIGINAL: tutekoppen

katten er over året og har bæsjet ned hele leiligheten siden den kom til oss. Vi har gitt den sjangse etter sjangse.. Ingen vil ha en katt som ikke er stueren.

Aldri hørt om en katt som aldri blir stueren.....Er vel kanskje dere det skorter på da kanskje..??
Herregud...For en grunn`??? sjokkert jeg..[:'(][:'(][:'(]

Er nok det beste for pusen tenker jeg.. Enn å måtte bo hos noen som ikke bryr seg.
Å få en pus husren er ingen heksekunst, og er det problematisk så burde du undersøke
om det er fysiologiske grunner til at den gjør fra seg inne.

Kan virkelig ikke fordra mennesker som ser på dyr som bruk og kast... blir direkte kvalm![:'(]

ORIGINAL: frøken85

Er nok det beste for pusen tenker jeg.. Enn å måtte bo hos noen som ikke bryr seg.
Å få en pus husren er ingen heksekunst, og er det problematisk så burde du undersøke

Kan virkelig ikke fordra mennesker som ser på dyr som bruk og kast... blir direkte kvalm![:'(]

Sign

ORIGINAL: Fjärild

ORIGINAL: rosa og blå hva nå?

Enig.

Dyr er ikke noe man skaffer seg og kvitter seg med i hytt og pine. Det er levende vesener som krever masse jobb.

Jeg har hatt dyr før. Men dette er første gang jeg må avlive ett dyr . Jeg vet godt man må jobbe med dem. Men  til og med dyrelegene sier at når man har et  dyr som ikke er stuerent , ja da er det nok ikke vits å vente på at det skal bli stuerent. Ikke når problemet er der etter voksen alder. vi fikk katten fra en annen familie.Så vi har ikke skyld i at hun ikke er blitt stueren. vi har prøvd.Men hun bæsjer ned leiligheten. Hva ville dere gjort da?  gi meg tips istede for å dømme

ingenting er galt med henne. Hun har vært sjekket hos dyrelegen.
Problemet er at hun bæsjer inne istede for ute. 

Over året??? herregud??? er jo bare en kattunge??? gitt den flere sjanser??? hvordan da??? Man må jo lære barn å gå på do.
Har dere vist han hvor doen er? Ta han borti der han har gjort fra seg, og stikk snuten oppi, så ta han til doen sin.
Nå vet jeg ikke hva dere har gjort for å gi han nye sjanser. Men OMG sier jeg bare... Gi heller katten vekk til noen som bryr seg...

Uff da... Hadde ei vi og, og naboen vår har ei som er sånn, de er så fortvilet.. Det er sant som du sier, ingen vil ha en katte som gjør ifra seg i huset hver dag!
Jeg har opplevd det med katter som er født ute, og som har vært ute til de har fått nye hjem.. [&o]

ORIGINAL: HanneHM

Uff da... Hadde ei vi og, og naboen vår har ei som er sånn, de er så fortvilet.. Det er sant som du sier, ingen vil ha en katte som gjør ifra seg i huset hver dag!
Jeg har opplevd det med katter som er født ute, og som har vært ute til de har fått nye hjem.. [&o]

hadde jeg kunne gitt den fra meg hadde jeg gjort det.Kan jo alltids  gi den fra meg uten å opplyse de nye eigerene om problemet. Men det  er stygt gjort. Og ingen vil ha  en katt som er slik.

har dere kattedo da?

ORIGINAL: *NinaOgVesla*

Syns du virkelig det er rart at noen reagerer når du starter tråden med "bye bye pusen" ? Så forkastelig.

Det er jeg veldig enig i.

Det er greit å være drittlei ei katte som driter inne, men det var en fæl måte å skrive det på.

ORIGINAL: *NinaOgVesla*

Syns du virkelig det er rart at noen reagerer når du starter tråden med "bye bye pusen" ? Så forkastelig.

nei, men er så jævla fortvilt.. den har bæsja ned senga til minsten.Og man sier mye når man er fortvilt. Kan ikke ha katten lenger. Om noen vil ha et dyr som driter inne. så si ifra

Back
Topp