MammaMø Betatt av forumet Januarskatter 2015 28 Mai 2008 #1 ... når han kommer hjem til rydda hus, kyllingfilet med fløtesaus,nypoteter og salat til middag.. og jordbær med sukker og fløte til dessert.. DA kan han ikke klage vel.. [;)]
... når han kommer hjem til rydda hus, kyllingfilet med fløtesaus,nypoteter og salat til middag.. og jordbær med sukker og fløte til dessert.. DA kan han ikke klage vel.. [;)]
X *xsnox86* Forumet er livet 28 Mai 2008 #3 oiii, du er jammen flink. [:D] nå kan han ikke klage nei[:D] kan jeg og få?? [8D]
Lefsen84 Forumet er livet 28 Mai 2008 #4 mmmmmmm nam nam det hørtes godt ut!! lyt å komme her å rydde å lage litt mat til meg også?[8D]
A Alias Gift med forumet 28 Mai 2008 #6 åhhh nam...det hørtes deilig ut[:)] kan jeg oxo komme??[:D][:D]
M mammatil2jenter Forumet er livet 28 Mai 2008 #7 ORIGINAL: ~Ritamor~ Så snill du er da!!! [:)][:)][:)] vi skal også ha kylling,..[:)] kos dere masse..
ORIGINAL: ~Ritamor~ Så snill du er da!!! [:)][:)][:)] vi skal også ha kylling,..[:)] kos dere masse..