Nå blir det...

Jeg syns egguttaket var veldig ubehagelig. Hehe, skal jeg være litt ærlig så grein jeg.. hehe.. følte meg som en dritt unge... eller sånn, tårene rant. Men var egentlig for hele situasjonen, at det var ubehagelig, at de først fant bare et egg og at det til slutt kom to til som igjen var bra (bedre enn ett).. Men har utrolig vondt i magen nå da. Kan så vidt være nær magen uten at det gjør vondt.. men det er forhåpentlig verdt det[;)] Håper det, for tanken på å gå gjennom det igjen snart frister ikke veldig. Derfor så dumt at det da ikke er noen fryseforsøk igjen. Men men... Jeg gir ikke opp for det[;)] Skal være like positiv som deg kate[:)]

Ja, det er berre å vere positiv og satse alt på at det eine egget utviklar seg fint og sette seg [:)]!  Håpar inderlig at det går bra!

Eg sleit ein del etter egguthentinga mi og viss det er nåka trøst... Føltes jo som ein hadde fått røska ut heile systemet.  MEN det går no over... Du får slappe av på sofaen og bli oppvarta so lenge [;)].

STOR KLEM

ORIGINAL: Cavegirl

Ja, det er berre å vere positiv og satse alt på at det eine egget utviklar seg fint og sette seg [:)]!  Håpar inderlig at det går bra!

Eg sleit ein del etter egguthentinga mi og viss det er nåka trøst... Føltes jo som ein hadde fått røska ut heile systemet.  MEN det går no over... Du får slappe av på sofaen og bli oppvarta so lenge [;)].

STOR KLEM

Du beskriver det akkurat som jeg ksulle skrevet det sjøl[:D]

Og tusen takk til både deg og Bella[:)]

Da blir det innsetting[:D] Det var et perfekt befruktet egg og delte seg som det skulle[:D] Ingen ord kan beskrive åssen jeg har det nå... Det andre som ikke hadde begynt å dele seg har begynt å dele seg nå. Så de setter vel inn det også kanskje?!?!?!?[:D] 

Å! Det var kjekt å høyre [:D] Då skal du sjå det ordnar seg!  Du får knipe godt igjen og tenke gode, positive tankar i den lange ventetida... Du får mange varme tankar frå alle her inne i alle fall!  Ha ei riktig so trivelig gravid helg [;)]!

ORIGINAL: Cavegirl

Å! Det var kjekt å høyre [:D] Då skal du sjå det ordnar seg!  Du får knipe godt igjen og tenke gode, positive tankar i den lange ventetida... Du får mange varme tankar frå alle her inne i alle fall!  Ha ei riktig so trivelig gravid helg [;)]!

Tusen takk[:)] Ja helga blir fin den[;)] Du også må ha ei super helg[;)]

Så flott å høre Ida[:)][:D][;)] Kjempe glad på dine vegne!!!!
Masse lykke til videre!
Blir spennede å høre hvordan det går[;)]

Mange klemmer[:D]

Så spennende, lykke til[:D] Hold oss oppdatert[;)]

Oi takk for det jenter[:)] Trenger nok all den lykke jeg kan få[:D]

Ble innsetting av ett egg. Han sa det var perfekt, så fortsatte det slik så gikk alt bra[:)] Er så glad, og tenker bare positive tanke, for ser ingen andre løsninger for hvordan det skal gå. Det SKAL jo gå bra!! Ikveld har vi vært på besøk og bare kost oss og slappa av. I morra skal vi på kino, sambo og jeg. [:)]

Håper det ordner seg snart for dere andre som er i min situasjon, altså som er prøver[;)]

Nå er det ikke så lenge igjen til testing. Gru gleder meg[:D] Jeg går for tiden og har mens smerter og litte bitte kvalm.. Men tar jo noe progestan tabletter (5 dager igjen) som jeg tror er grunnen til det.. Ellers går det bra. Jeg har ikke noen særlige "symptomer" på gravidtitet tror jeg. Ikke som jeg vet om hvertfall.. Men nå har jeg liksom funnet ut symptomer på graviditet og mens er helt likt, så.... Ikke lett å bli klok[:D]

Åssen går det med deg da???

Nei, det er ikkje alltid like lett å lese kva kroppen prøver å seie... Nåken kjenner jo ingenting, og andre spyr får fyste dag. Vi får vente i spaning til testen, og håpe inderlig at det går bra!

Eg skal begynne på nasespray på onsdag [:D] Yjeih!

Ser at du har testa positivt![:D] GRATULERER SO MYKJE!  Det var veldig kjekt å sjå!  Korleis føler du deg?[;)]

Tusen takk Cavegirl og Muppa, dere er så gode[:)] Jo det føles helt rart[:D] Ikke til å tro!!!! Men føles jo bra da[:)] Selvom det skjer rare ting med kroppen som ikke alltid er like behagelig men det skal jeg ikke klage over[;)]

Cavegirl åssen går det med nesesprayinga??

Gratulerer så mye[:D] Håper flere her inne følger etter...[;)]

Vi fikk ikke spm om vi ville sette inn ett ellet to egg.. Glad de satte inn bare ett i og med at de andre fire så så fine ut. Jeg også produserte 21 eggposer, på nippen til å bli overstimulert, og det var ikke særlig behagelig et par dager etter uttak. Men alt går når en er midt oppe idet! Husk å prat mye med partneren, det er så viktig at noen står en nær i en slik situasjon.Også mamma da[:)] Hun er god å ha[:)]

Jau, takk [:)] det går no so fint!  Her ringe det alarmar alle veiar fleire gongar i døgnet... Syns det gjekk heilt greit å bjynde på an igjen eg also... Det går jo til ei god sak [:D]! Merka ikkje nåke til hormonane sist, so eg tenkjer det går bra denne gongen og.

Cavegirl: Hehe, ja de alarmene[:D] Var en del av de som gikk iom all den medisinen som måtte huskes på[:D] Går nok bra skal du se[;)] Krysser fingra hardt for deg[:)][;)]

Gloria: Til meg sa de at jeg var blitt overstimulert... jaja, gikk bra uansett..[:)][:)][:)] Du ble gravid du også? Ja er viktig med god kommunikasjon (men det gjelder jo uansett) med sambo. Vi har heldigvis det. Sier ALT til han av hva jeg føler og ditten og datten. Er han som alltid vil vi skal prate[:)] Gogutten min!!!! Og mamma er jo også ganske bra utsatt til å høre på hva jeg har å si[:D] Pappa også foresten[:D]

Back
Topp