Ja blodet må ikke bli for tykt. Fikk heller ikke beskjed om dette før etter uttaket. Så er du i faresonen får du HELT sikkert beskjed. Jeg måtte drikke MANGE liter. Det reddet nok meg slik at jeg fikk satt inn. Det som kan skje er at alt vannet du drikker havner i buken, da får du for tykt blod. Men drikker du masse masse masse har du nok i kroppen, og slipper dehydrering. Håper jeg gjenforteller dette rikrig nå, er ihvertfall det jeg klarte å få med meg. Men helt sikkert at du skal drikke masse.
Du får sikkert info av sykepleier etter uttak.
Jeg gikk kun åtte dager på sprøyter, da måtte vi avbryte pga store og altfor mange egg. Så tre uker hørtes mye ut, ikke deilig å gå sånn...
Jeg fikk beskjed om at dette lett skjedde med de litt yngre jentene, så det var ikke overaskende at jeg fikk så mange egg. (Jeg er 26)
Jeg hadde ikke egg i alle eggposene da, bare i tolv. Syv ble befruktet, ett satt inn, og fire fryst ned. Du setter selvsagt inn et av de fryste hvis ikke du får satt inn egg rett etter uttak. Du må bare hoppe over en mens, så starter du opp igjen...
Bare å spørre hvis du lurer på noe, så skal jeg svare hvis jeg kan hjelpe[;)]
Vi får holde sammen vi som har og skal igjennom det samme[:)]