nå blir det nedtelling!!!

mammamaja

Elsker forumet
max 16 dager til gullet mitt kommer hjem og blir hjemme til juli/august!!![:D] gler meg sånn og det er så herlig å høre han gler seg oxo.. snakker om at han skal ha kosestund med magen hver dag å bli kjent med prinsessa vår[:D] sier han liker så godt å si babyen vår/prinsessa vårååå jeg er så forelsket, må bare skrive det!!!!!!!!!

Jeg har jo hatt mannen hjemme mye mer enn deg, da, men likevel føles det altfor lite.[:(]
Nå har jeg slitt endel med bekkenløsning, og da er det veldig tungt å ta seg av en liten gutt på litt over ett år[8|]

Så god han er!!! han må du ta godt vare på!![;)]

jaaa det skal jeg[:D]  gleder meg til vi skal gifte oss en gang hihi

ORIGINAL: MsMarte

å ha egne gifteringa? ;)

hihi jepp[:D] gler meg til han skal fri *ser for meg noe helt utrolig romantisk*[:)]

Åååå, så kos.. [:D] Være hjemme med deg såå lenge, det blir nok deilig det... hvor lenge har han vært borte nå? Er litt sent ute her, ser dere er våkne om natta, hihi...

ORIGINAL: jealie24

Åååå, så kos.. [:D] Være hjemme med deg såå lenge, det blir nok deilig det... hvor lenge har han vært borte nå? Er litt sent ute her, ser dere er våkne om natta, hihi...

han var hjemme fra onsdags kveld til torsdags kveld..har sett han seks dager siden 17januar, da hadde han vært hjemme 3uke i jula og før det hadde han vært vekke 9uke sammenhengende.. litt kjipt at han er vekke så mye men om vi skal kunne kjøpe hus og ny bil igjen så må vi ha god inntekt(noe vi har nå heldigvis[:)])

MAX 15 DAGER IGJEN I DAG

Å det høres koselig ut ! Jeg vet ikke hvor heldig jeg er som har mannen min hjemme hver dag

MAX 14 DAGER IGJEN

Tida raser jo!!!![;)]

ORIGINAL: Tussi75

Å det høres koselig ut ! Jeg vet ikke hvor heldig jeg er som har mannen min hjemme hver dag

Ikke sant! Signerer denne[;)]

MAX 13 DAGER IGJEN

Det blir bra vettu maja[:D][:D][:D]

Jeg er så heldig og har fått mannen min hjem nå[:D],
men gruer meg så fælt til han skal reise igjen at jeg klarer nesten ikke å glede meg over at han er hjemme[:(]

vet hvordan den følelsen er... nå den siste tida har han kommet hjem ca 1 dag hver 2uke og vært hjemme under ett døgn å da sitte jeg for det meste med gråten i halsen for jeg vil ikke at han skal dra fra meg igjen[:(] har to hunder, 1 på ca 60kg(kun muskler!) og en liten en på kanskje 3kg  som trenge oppmerksomhet og lufting hele dagen så jeg trenge virkelig å få han hjem nå.. heldigvis har jeg ikke hatt noen problemer under sv så det har gått bra da[:)]
men jeg er så takknemmlig for at han har bestemt seg for å være hjemme hos oss så lenge,skal bli godt å få pleid forholde litt før termin oxo..har ikke hatt et normalt liv sammen siden september en gang siden han reiste ut da å var vekke til jul.. jula gikk unna for fort så var det på ann igjen[&o] men men livet er herlig, snøen smelter og sola skinne[:D] maja er fornøyd[:D]

ja jeg har nok med hundene, e som noen små barn[:D]

Back
Topp