Nå blir det litt klaging her men

MittAlt

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2020
Er så drittlei falske folk! Skrev for en stund siden her inne at jeg hadde mottat mld at jeg skulle få forskjellige ting av et par venninner. Det har endt opp med å ikke høre noe mer fra de, så har måtte kjøpe det selv alikevel. Vogn bl.a . Samme det altså, men hva er vitsen med å si det hvis de aldri gadd å svare noe mer??! Og ei venninne som har sagt så mange ganger at hun stiller så gjerne opp for meg, men de 2 gangene hun har sendt meg mld om vi skal møtes og jeg svarer, så gidder hun ikke å svare tilbake alikevel . Er nesten å jeg lurer på hva jeg gjør feil. Egentlig bare trist..da kunne de vel bare holdt ting for seg selv da og ikke tatt kontakt. Bare kjenner det topper seg med savnet av stemoren min som dessverre har gått bort, for hadde hun vært her hadde ting vært så annerledes...:-/

Uff! Så kjedelig! Føler med deg! :-( hater at folk ikke svarer etter at de selv har tatt kontakt! :-(

Så dårlig gjort! Jeg har merket at mange har det i kjeften, men ikke viser det i handling...

Kjenner dessverre igjen det... Har fleire venniner som skulle hjelpe til med både d ene og d andre... Nå gidder dei nesten ikkje å ha meir kontakt... :(

Det er så typisk :/ Dessverre..

Huff :( Trist å høre om stemoren din. Og hva er vitsen å sende sånne meldinger når de tydelig vis ikke mener det de skriver. Greit nok at det er tanken som teller, men det finns da grenser!

Akkurat det jeg tenker! Hvorfor gidde å skrive mld i utgangspunktet hvis det egentlig ikke var 100%. Ja de vil føle at de er snille og vise at de " bryr seg" , men faktisk så viser de at de gir så F... da de gjør det på den måten da. Trodde jeg var blitt for "gammel" for slike greier, men blir stadig overrasket. Sikkert barnslig av meg å klage over de, men de vet veldig godt at jeg står alene oppi dette, og de gjør det ikke noe bedre med at de oppfører seg sånn!

Sender deg en klem.
Det er så typisk, men så utrolig trist og leit når handling uteblir etter mange lovord.
Kjenner så altfor godt til det selv....

Så stygt gjort :-(
Sender en klem jeg også, føler med deg ♡

"Falske venner er som falske sedler, di er ikke verdt en dr*tt" pleier jeg å tenke ;-)

Jeg har begynt å tenke litt slik at man skal ikke bruke så mye energi på slike mennesker.
Fokuser på babyen din og evt andre personer i livet ditt som er verdt din tid og energi. :-)

Back
Topp