Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah håper virkelig at det ikke er over før det i det hele tatt har begynt :-( ble veldig satt ut over hvor svak den var. Får vel bare vente og se. Lurer på hvorfor det blir sånnNesten det samme skjedde med meg. Men så kjøpte jeg meg en dyrere test og den ble positivt som bare det
Vet ikke, men mengden hcg varierer vel litt og jeg vet det er flere som ikke har fått så sterke streker med billigtester. Hadde jeg vært deg ville jeg ha tatt en CB test før jeg hadde uroet meg noe mereAh håper virkelig at det ikke er over før det i det hele tatt har begynt :-( ble veldig satt ut over hvor svak den var. Får vel bare vente og se. Lurer på hvorfor det blir sånn
Ja det kan hende ja! For begge testene i midten er tatt på kvelden. Det har jeg ikke tenkt på nå ble jeg litt beroliget får kjøpe en cb i dag just in caseJeg får sterkest tester på kvelden, kan jo hende det er sånn for deg og?
Sniker fra januar, jeg fikk sterkest strek på ettermiddagJa det kan hende ja! For begge testene i midten er tatt på kvelden. Det har jeg ikke tenkt på nå ble jeg litt beroliget får kjøpe en cb i dag just in case
Samme herHvorfor ta nye tester hver dag? Jeg hadde blitt helt sprø av det! Dette svangerskapet har jeg tatt 2 stk, og i de to andre tok jeg bare en test. Tenker at en merker det mtp på blødning osv om det ikke går som det skal? Så er jo det heller ikke noe å gjøre med det om det faktisk går galt?
Nyt svangerskapet
Jeg tok min siste billigtest i går hvor streken nesten var like sterk som kontrollstreken, så jeg beroliger meg med at alt er som det skal og legger bort testetrangen for en stund! Er vel kanskje dumt å bruke disse billigtestene for å sjekke om alt går som det skal ja... Det er vel billige for en grunnJeg måtte bare ta en ny graviditetstest for noen dager siden da dette svangeskapet føles totalt anderledes i forhold til mitt første. Jeg var dødskvalm fra 4 uker uker sist og nå er jeg 5 + 4 of fortsatt ingen tegn til kvalme. Billigtestene ble liksom ikke sterkere her heller, så tok en CB bare for nysgjerrighetens skyld. Viste 3+, så ingeting gale med HCG stigningen hvertfall. Skal holde meg langt unna billigtester fra nå av. De er noe drit spør du meg.