nå ble jeg glad:)

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Jeg ventet meg ingenting til morsdag i år... sambo var ute en tur sammen med moren sin i sted og når han kom hjem da så kom han med en stor fin bukett med dust rosa roser

Jeg elsker blomster og roser er en av mine favoritter[:D][:D]

Ååååå så fint [:D]

jepp han er så god og snill atte

åååå så snill han er da[:D]

Ååååh, så koselig [:)]
Jeg fikk Iphone4 jeg... eller, han betaler 3000kr av den så betaler jeg resten.
Han fikk nemlig så dårlig samvittighet siden han fikk Iphone av meg til bursdagen til tross for at jeg har ønska meg det leeenge selv [;)]
Føler meg nesten litt bortskjemt!

ORIGINAL: Bizarre

Ååååh, så koselig [:)]
Jeg fikk Iphone4 jeg... eller, han betaler 3000kr av den så betaler jeg resten.
Han fikk nemlig så dårlig samvittighet siden han fikk Iphone av meg til bursdagen til tross for at jeg har ønska meg det leeenge selv [;)]
Føler meg nesten litt bortskjemt!

oj det var ikke verst

Så flott [:)]

Her ble hele morsdagen forbigått i stillhet, gubben hadde glemt hele sulamitten. Men jeg hadde ikke forventet at han skulle huske den heller da han har jobbet døgnet rundt i 2-3 uker. På torsdag ble endelig investoravtalen signert og vi tilbragte langhelgen på hytta uten telefon og pc (noe som egentlig var den beste gaven i heeeele verden akkurat nå).

Og nå surfer jeg etter flybilletter og hotell i San Francisco, uten å måtte tenke så mye over pris [:)] Så jeg er superhappy. Reiser om et par uker ser det ut til, så da kan både morsdag og Valentine seile sin egen sjø [:D]

ORIGINAL: Gullgrisens 2gull

Så flott [:)]

Her ble hele morsdagen forbigått i stillhet, gubben hadde glemt hele sulamitten. Men jeg hadde ikke forventet at han skulle huske den heller da han har jobbet døgnet rundt i 2-3 uker. På torsdag ble endelig investoravtalen signert og vi tilbragte langhelgen på hytta uten telefon og pc (noe som egentlig var den beste gaven i heeeele verden akkurat nå).

Og nå surfer jeg etter flybilletter og hotell i San Francisco, uten å måtte tenke så mye over pris [:)] Så jeg er superhappy. Reiser om et par uker ser det ut til, så da kan både morsdag og Valentine seile sin egen sjø [:D]

å så deilig det hørtes ut både med en langhelg på hytta uten pc og telefon og San Francisco[:D] bra det ordnet seg med flytting over dit for dere[:D]

Back
Topp