nå blør jeg og :S -Oppdatert- #2

TulleHøna

Forumet er livet
Faen! Blod på papiret til morgen i dag :( Blir hjemme fra jobb, for jeg tør ikke være langt uti huttiheita hvis jeg begynner å blø mer :/

---------------------------------------------------------------

er fortsatt lyyyse lyyyse rosa når jeg er på do. har ringt jm, men hun kunne ikke ta invendig ul og var redd for å bare uroe meg mer hvis vi prøvde vanlig ul, for da kunne det hende vi ikke fant noe i det hele tatt.
ringte legen 1000 ganger, men han tar ikke tlf.
Ringte GU, men han er på ferie...

så til slutt ringte jeg en privat klinikk.. der skulle legen reise på ferie kl 2, men skulle ta seg tid til presse inn meg før hun dro :D
det kommer til å koste penger, men da får jeg hvertfal se om alt er bra, eller om jeg kan vente meg en SA på ferie :(

er derfor jeg stresser så nå... hadde latt det gå litt tid hvis vi skulle være hjemme, men vi skal reise på ferie, og da vil jeg ikke risikere en plutselig SA i et annet land liksom!

WHISH ME LUCK emoticon



-----------------------------------------------------
Da har jeg vært på invendig ul! legen satte meg litt tilbake, men det var jeg jo fullt klar over selv i og med at jeg vet jeg har sen EL.
vi så et bittelitet bankende hjerte <3
men jeg klarer ikke å slappe av helt forde jeg assa :S
nå er det nemlig ikke bare lyyyse rosa på papiret lenger.. nå er det blandign av frisk blod, brunt blod og utflod (jaddaa.. fine detaljer :P)
i tilleg har jeg skikkelig el smerter! (eller sånne smerter jeg har når jeg har el)
 
Sorry detaljer, men kommer svakt rosa utflod hver gang jeg er på do! Har i tilleg vært to ganger på nr 2. Det murrer litt i ryggen, og puppene er ikke ømme lenger! Er kvalm som bare Faen, men! Føler igrunn kroppen har satt igang noe her
 
Krysser fingrene for at det går bra!
 
Nei, så trist. Håper virkelig ikke spiren slipper taket. Jeg krysser fingrene for deg.
Klem
 
Heisann. Har du vært på ul??
 
Håper alt går bra,krysser fingrene for deg :)
 
oppdatert i første innlegg!
klarer ikke å slappe av enda jeg assa
 
Så bra du fikk sett et bankende hjerte da! Det er jo gode nyheter tross alt. Det er jo mange som blør i løpet av hele svangerskapet, krysser fingrene for at alt går bra!!
 
Usj, håper det går bra! Sa legen noe om blødningene? Mente hun alt var i orden?
 
Ham kunne ikke garantere at det ikke ble er sa, men sålangt då alt ut som det skulle! den lå midt på sølealle kurver! Eneste han kunne love var at den ikke var død ....me. den garantien kine han jo bare gi der og da! Hva som sljerom to timer er umulig å vite! Liker ikke at jeg har begynnt å blø mer assa :(
 
Herre gud! Stavekontrollen på den tlf her kan dufå gratis av meg
 
Ikke lett å gå sånn og lure... Håper virkelig det går bra! Krysser fingrene for deg!
 
Krysser fingrene :) håper du blir her inne!
 
Blør fortsatt :(
 
Huff :( Sender deg en klem!
 
Back
Topp