Nå bare gråter jeg.

Får vel bare håpe hun har lært av dette og forhører seg med deg først senere? Du kan jo være såpass "frekk" og si at det hadde vært fint om hun hadde tenkt på det FØR hun "stjal" gleden din.
Har dere mange felles kjente, eller tagget hun deg i innlegget sitt?

Sniker fra november. Må bare si FYSJ for en svigermor du har! Det var ikke snilt gjort :(

Huff..skjønner at det der er komplisert og at det er ekstra vanskelig å forholde seg til når hun ikke er helt 100% også. Hun som publiserte kjønnet så fint for oss, publiserte også selve graviditeten (!), så vi har bare måttet sørge for at hun er den siste av "vikige" personer som får vite ting, og understreke at "dette er ikke offentliggjort enda, så fint om ingen skriver noe om det på fb før vi har gjort det selv". Skulle være unødvendig å gi den type informasjon (hun her er verken full eller på noen annen måte mentalt redusert, men det er et eller annet med "nettvett" hun ikke har catchet helt...), men orker ikke å ta det opp med henne. Burde jo bare ha snakket med henne om det, fått henne til å forstå, men kjenner jeg er litt for feig til det...

Ja, det er ikke bare-bare å ta det opp heller. Hvertfall ikke når man faktisk sa helt klart og tydelig ifra.
Vi har jo veldig mange felles bekjente, så da ble det jo litt gjort.
Fikk mld dagen derpå at "Kanskje du ville offentliggjøre det selv?" NO KIDDING?

Ja, det er ikke bare-bare å ta det opp heller. Hvertfall ikke når man faktisk sa helt klart og tydelig ifra.
Vi har jo veldig mange felles bekjente, så da ble det jo litt gjort.
Fikk mld dagen derpå at "Kanskje du ville offentliggjøre det selv?" NO KIDDING?
Vet du, jeg kunne ha grått en skvett for det der, selv uten hormoner. Synes det er vel verd noen tårer! Så håper jeg naturligvis at du får grått deg tom og kan legge det litt bak etterhvert. Slitsomt å gå og være sinna i det uendelige også, mener jeg, for ting en ikke får gjort noe med... Håper litt trøst, støtte og bekreftelse her inne kan lindre litt :)

Back
Topp