Nå bare gråter jeg.

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
DUMME hormoner altså.
Men svigermor har nettopp annonsert på facebook at jeg er gravid med ei lita jente, uten å spørre meg.
Jeg ba henne ta det bort så jeg kan få annonsere det selv, når jeg er klar. Men da sa hun at barnefar (hennes sønn) hadde sagt det var greit at venner og kjente fikk vite det, så det blir stående.

Så jeg får jo ikke sagt til noen selv at jeg er gravid med ei jente :( :(

Klarer ikke slutte å gråte, og føler meg så teit.

Uff. Skikkelig dårlig gjort av svigermor! Og i tillegg har du spurt henne om hun kan fjerne det, men hun svarer nei? Huff, så utrolig frekt! Hadde blitt kjempe sint på henne, og hadde ikke nølt med å uttrykke hva jeg følte heller!

Off, det var dårlig gjort av svigermor!! Skjønner godt du er lei deg! En ting er å legge det ut når hun trodde det var greit, det er jo forståelig at hun er stolt! Men stygt av henne å ikke ta det vekk når du spør fint om hun kan! Du er ikke teit, men hun er ganske!

Jeg hadde blitt skikkelig sint, og jeg hadde også blitt sint på mannen. Han kunne spurt deg hva du syns om at svigermor annonserer det. Gla mi svigermor ikke har facebook kjenner jeg!

Jeg får ikke prata med kjæresten, for han er på jobbtur på andre siden av jordkloden, så han sover nå.
Og det er så vanskelig å si ifra til henne, for hun har det veldig veldig tøft om dagen, så jeg sliter med å bli streng. Men jeg føler meg bare så overkjørt akkurat nå.

Det er jo min nyhet :( :(

Tror heller ikke han mente at det skulle ut på facebook da, tror han mente at hun kunne si det til de nærmeste om hun møtte de liksom.. Så tror nok han får sjokk når han våkner opp til eventuelle gratulasjoner... :(

Stor forskjell på å annonsere det på face og å si det til de man treffer på synes jeg. Skikkelig dårlig gjort, ihvertfall når du har bedt henne fjerne det :(

Utrolig frekt av svigermor å legge ut på face uten å spørre om det går greit! Å ha fått lov til å si det til venner osv er ikke det samme som å offentliggjøre noe på nett!
Hun hadde vært den siste som fikk vite noe som helst i framtiden om hun ikke forstår såpass!

Fy f! Sniker her,men jeg kjente jeg ble så sint på dine vegne! At hun ikke kan ta det bort når du sier fra en gang! Svigermødre...

Er såå enig med alle andre her... forstår at hun har gjort det, fordi hun er sikkert glad for å bli bestemor.. men så dårlig at hun ikke vil fjerne det.. dette er jo aller mest DIN nyhet, for det er deg babyen er inni.. men har du prøvd å forklare hun at du ville helst offentlig gjøre det selv? kansje hun forstår det da ;)

Selvfølgelig forklarte jeg det. Ganske tydelig også. Men hun vil ikke...

Selvfølgelig forklarte jeg det. Ganske tydelig også. Men hun vil ikke...

Det blir bare så dumt å ikke kunne høre etter! Dette er jo en ganske stor ting for dere!! Noen folk altså!!

Så utrolig synd :-( Noen må ha det inn med teskje, men selv da skjønner de det ikke.
Håper dette er en engangsgreie, og at hun vanligvis er en sympatisk person. Beklager på forhånd, men akkurat nå syns jeg hun virker som en forståelsesløs hurpe.
Hvis dette er deres første barn er det utrolig tankeløst av henne. Hun burde forstå at du selv skal få si/skrive det først. Det er noe de fleste forstår.
Håper hun tar til vettet og fjerner det. Føler med deg!

Jeg had forlangt det,at hun hadde fjernet det... Uansett hva sønnen hennes har sagt...kjedelig :(

Nei, er det sant?! Det går bare ikke an! Jeg kjenner at jeg blir så utrolig sint og frustrert på dine vegne.
Greit at hun er stolt over at hun skal bli bestemor, og kanskje det hadde vært i orden om hun fortalte det til venner og bekjente hun traff på, men å publisere det på face... Kjenner jeg blir mektig irritert, og spesielt siden hun ikke fjerner det når du ber henne om det. Virkelig respektløst!

Jeg ville ikke publisert min egen graviditet en gang på face, det blir for personlig for meg.

Tror jeg hadde klikket!
Jeg hadde blitt så sint! Hun kunne nå ventet til du selv hadde gjort det..
Stakkars deg, er jo deres nyhet.. Får håpe hun ikke skal hjelpe deg med oppdragelsen også.
Uansett hvor vanskelig hun har det så er det dere som er gravid, ikke henne.. Hun har hatt sine graviditeter, jeg ville sagt det rett ut at dette er deres greie og det der betydde mye for deg!

Kjenner mine hormoner også er i sving for det der er en situasjon jeg kunne kommet i om min svigermor hadde Facebook..!

Så kjedelig :-( HAdde blitt skikkelig sinna, men jeg har heller ingen vanskeligheter med å bli skikkelig sint og streng heller da (ikke alltid en positiv egenskap altså ;-)). Vi sa faktisk fra om at det ikke var lov å dele noe på Facebook før vi hadde gjort det selv når vi ringte med nyheten om kjønn og at alt på OUL så bra ut. I frykt for samme situasjon som dette.. Men er jo helt unødvendig at man skal behøve å påpeke det!

Jadda, var noen som så fint annonserte det for meg også på fb. Så utrolig korttenkt! Grein jeg også, lenge og vel!

:signs004 !!!

fy kjenner jeg blir skikkelig provosert!!! så utrolig dårlig gjort :(

Ja. Fikk mld idag om jeg var sint osv. Jeg svarte kort og irritert, og skrev at facebook er veldig offentlig for MIN nyhet, men nå er det gjort. Fikk tilbake: Du ville kanskje fortelle det selv?

NEI SIER DU DET?? For det gjorde jeg ikke tydelig igår!!!!!! Jeg er så sint,men hjelper ikke å snakke med en som er full heller.

Back
Topp