nååh

godiva

Flørter med forumet
Jenta mi (2 år og 2 mnd) og venninna hennes i bhg dreiv og diskuterte i går. Venninna har en lillebror på 5-6 uker, og nevnte han da. Jenta mi kommer smågråtende bort til meg og sier "jeg å vil ha lillebror!" Da fikk jeg lyst til å si at vi jobber med saken, men måtte nøye med med å si at det er ikke noe vi bare kan kjøpe!

Hehe, så søt hun er :)
Så flink hun er å snakke da :) Victoria blir snart 2, jeg tror ikke hun hadde kunnet uttrykke det enda ;)

Men vi har sagt til henne en gang for gøy, bare for  se om hun reagerte at "Mamma har baby i magen"
Da gikk hun bort å pekte på magen å sa "baby i magen, Mamma" :)

Da ble vi litt rørt :)

så søt:) Gutten min maser og hver dag om at han vil bli storebror. Jeg vil at mamma skal ha baby i magen sier han. Gleder meg masse til å si det til han, men mistenker at han har en mistanke siden han snakker så mye om det for tiden.

Prinsessa vår, på 3, snakker også veldig mye om d. "Du har ei lidå babyjenta i magen din, du", sier hun til meg, vi har ikke sagt noe til henne... Vi prøver å fortelle henne at d kan være at hun, en eller annen gang, får en til babybror og ikke en babysøster, d vil hun ikke høre på. D holder visst med èn lillebror, nå SKAL hun ha ei babyjente.. Herlig med treåringslogikk!

så skjønn de er de små :)

Marielle er jo så opptatt av babyer, så jeg må passe meg å ikke si for ofte at det er baby i magen for hun kommer bare til å peike på magen og si baby hun da, til alt og alle. hihi.

Hahaha så hærlig <3

Ikke lett å holde det hemmelig vel hvis en toåring fikk vite nyhetene. 

Back
Topp