NØSSTE

VilSåGjerne

Forumet er livet
kossen gikk det i dag???[:D]
ruger du nå?

Regner med at du er ruger nå, hvordan gikk insettingen for deg i dag?

ORIGINAL: Guria

Lurer jeg og [:)]

NØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØSTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE?????????????????????????????

ORIGINAL: *Levende Lys*

NØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØSTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE?????????????????????????????

Vi venter spent på en oppdatering [;)]

Heisann.....DA var jeg tilbake på babyverden!!!! Innsettingen gikke veldig bra. Egget hadde delt seg i 4 til vi kom opp. Så då ble jeg veldig glad. Det hadde delt seg i 2 til di ringte meg. Jeg var helt vrak før di Ringte i fra Haugesund,tror jeg hadde puls på 190. Men jeg jublet da di sa jeg bare skulle komme som avtalt. JEg har vært på hytta i helgen,derfor jeg ikke har vært her på babyverden. Men nå er jeg en lykkelig RUGER[:D]

Så bra da, Nøsste! Kos deg med rugingen, så krysser vi fingre for positiv test om to uker [:D]

Ja,vi får krysse alt,får jeg håper så inderlig at den spiren skal feste seg!!!!!!!!!!!!!!

Gratulera som ruger Nøsste[:)] No håper eg du endelig får di etterlengta spira[:D]

Og med det samme gratulerar eg *Levande Lys* som rugar, har ikkje fått gjort det tidlegare[:)][:)]

Takk....takk[:D]

der var du jo[:)] herre gud så bekymret jeg har vært[&:]

men nå er du ruger du også[:D] ruger på ett gull egg[:D]

håper du har hatt en flott helg.

masse masse masse lykke til i tiden framover[:D]

Jeg fikk ikke sjans til og gå på nette før vi dro på hytta. Vi var ganske seint hjemma fra Haugesund,vi bor ett stykke i fra. Og når vi kom hjem var mannen så "anigge" og ville på hytta. Han sei jeg fikk bare skylle på han siden jeg ikke fikk sjans og gå inn her og skrive til dere på fredag[:D]hehe

Nå får vi snart kaffi gjester,så vi snakkest senere[:D]

det var gode nyheter da, nå for du ruge skikkelig vennen.

åååå, dette er virkelig gullegget dette Nøsste!! Gratulerer som ruger [:D]

Gratulerer som ruger Nøsste![:D] 
Krysser fingrene for at det er gullegget[:)]

ORIGINAL: Hope

Gratulerer som ruger Nøsste![:D] 
Krysser fingrene for at det er gullegget[:)]

Tusen takk alle sammen!!! Trenger masse lykke på veien til test dagen!!! Bare håepr det lyser GRAVID mot vei når jeg tar testen [:)]

Back
Topp