NÅR ???

Jeg var bare 1 dpo;-) svak strek men denvar der. Da hadde jeg kjent symptomene. Noen dager allerede:) lykke til:)
 
1 dpo?? :O d får jeg ikke til å tro!!! :p jeg har ikke troen, men håper .... skal teste på onsdag, 10/11 dpo.... Håper så inderlig :love017
 
Testet svaaaakt positivt med clearblue 9 dpo, følte meg bare gravid. Du vet, den følelsen av at noe ikke stemmer..

En dag på overtid kom plussen fram umiddelbart, så da var det ikke tvil lenger :) Denne lille spiren kom litt overraskende på oss begge, men velkommen skal den være!
 
Jeg testet ikke før 15 dpo (dersom el var når appen sier den var). Den var svaaak, men positiv!
 
Jeg testet positivt på IKM :love2 Alle testene jeg tok før IKM var negativ.

Symptomer før positiv test var: ØMME bryster, mye murringer i underlivet, hodepine og vond korsrygg.
 
Jeg testet positivt på IKM :love2 Alle testene jeg tok før IKM var negativ.

Symptomer før positiv test var: ØMME bryster, mye murringer i underlivet, hodepine og vond korsrygg.
Godt å høre at det er håp for oss som tester negativt før ikm :p
 
Åååå jenter!!!svaaaak pos test idag!! Tenk om magefølelsen på januar stemmer daaaa ;))
 
Usikker hvor mange dager DPO det var snakk om, har ikke orket å teste de siste to-tre syklusene da vi venter på utredning. Forventet å få mens rundt 4. mai, men den kom jo ikke. Tenkte ikke så mye over det ettersom syklusen har vært litt ustabil. Men med superømme bryst, kvalme, halsbrann, mer trøtt enn vanlig, humørsyk, uren hud og at mensen ikke dukka opp, så måtte jeg jo ta en test da. Helt utrolig at den er positiv, er så vanvittig glad.
 
Back
Topp