NÅR LEGGER DERE

MariusMamma

Gift med forumet
BARNA??
VIRKER SOM DE FLESTE BEGYNNER Å LEGGE SEG LITT TIDLIGERE ENN DET DEM GJORDE I STARTEN??
MARIUS LEGGER SEG SOM REGEL MELLOM 22.30-23.30, MEN LURTE PÅ OM JEG SKULLE STARTE Å LEGGE HAN TIDLIGERE????, MEN DA VÅKNER HAN VEL TIDLIGERE PÅ NATTA!
PLEIER Å BLI LITT "UROLIG" ALT MELLOM 03-05, MEN JEG GIR BARE SUTTEN - OG HAN SOVNER IGJEN!!!
FÅR IKKE MAT FØR KL 6.30-7.30 - SÅNN HAR DET VÆRT DE SISTE DAGENE[:)]

vi legger Nate 21.30, skulle gjerne lagt han enda tidligere, men pappan er ikke hjemme fra jobb før mellom 20 og 21 og vil han skal se sin sønn i ukene også ikke bare helgene...

alt fra 2200 til 2300, og da somer hun på det meste til kl 0600 eller 0700. Hadde en herlig dag for 2 dager siden ca. Da la jeg hene kl 2400 og hun sov til 0800 og ga henne mat da og så sov hun til 1100. Så det blir bare bedre og bedre. Nå spiser hun alt fra 120 ml til 150 ml også.

hu her er i seng rundt 23, har prøvd å legge hu tideligere men da var hu lys våken mellom 6-8 om morran og fikk hu ikke til å sove igjen og da blei hu bare overtrøtt og sutrete ut på dagen..

Han är super trött ca 20.00, somnar själv i sängen, vaknar kl.1 å 5, vill ha LITT mat å så står vi opp ca 8..

legger Caroline mellom 20 og 21... så sover hun til ca 6 så får hun litt pupp så sovner hun med den i munnen og sover til en gang mellom 8 og 8.30[:D]

Vi legger mathias mellom kl 21-22, da sover han til ca kl 01-ammer, ca kl 04 ammer, våkner mellom 06-07 og da er det fest[;)]

ORIGINAL: TonjeSinMamma

22.00[:)]

Her og!

Skjønner ikke åssen dere kommer dere opp så tidlig om morran jeg?! Her pleier Bård Andrè å få mat sånn en plass mellom 6-8..og ikke sjans for at jeg står opp da..sover iallefall til rundt 10. (noen ganger kan vi sove til 12-13 også..hehe)

ORIGINAL: JanneJenta78

Her og!

Skjønner ikke åssen dere kommer dere opp så tidlig om morran jeg?! Her pleier Bård Andrè å få mat sånn en plass mellom 6-8..og ikke sjans for at jeg står opp da..sover iallefall til rundt 10. (noen ganger kan vi sove til 12-13 også..hehe)

oj.. hvis jeg får tonje i seng til kl 22.00, så sove rhun til ca 6, får mat og sover videre te 8... men da er det jaggu morran og[8|][;)]

Hehe..BA fikk mat for en time ca han..og nå sovnet han i vippestolen her. Har vel arvet sovehjertet til mora da..eller så har han samme problem som faren..er fryyyktelig treg til å våkne om morran [;)] Men så sover han nesten ikke fra kl.15-16 til vi legger han.

ORIGINAL: JanneJenta78

Her og!

Ikkje eg heller, vi sovne alltid igjen etter at han har fått mat i 7-8-tida. kan sove til 10, 11, 12, 12.30, men prøve jo å komme oss opp i rimelig tid.

Dei siste nettene har han sove fra 00.30 til 8 og halv 9 før han har våkna for å få mat...det er gutten sin det, da har vi stått opp etterpå. Han er ikkje så villig til å sovne igjen med det samme då nei[:D]

Vi prøver å legge henne sånn i 22 tiden.. Da sover hun til kl 5, får mat, og sover til kl. 9.. Dette har iallefall vært rytmen den siste uka...

Hun spiser veldig uregelmessig på dagtid, men på kvelden får hun pupp i sju-tida, halv ni-tida og nan klokka ti. Da sover hun til seks halv-sju! Det er kjempedeilig[:D] - og veldig uventet...Emil sov ikke rundt før han var to og-ett-halvt år!

Her sovner vi alt fra 23-24-01 (han får siste måltid før sengetid), og sover til 06-07. Får så mat og sover igjen i ca. 3 timer. Det har blitt bedre og bedre den siste tiden.

Back
Topp