NÅ passer jeg på meg selv :)

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Har tatt meg en velfortjent sykedag i dag! Jeg er så sliten, føler kroppen er på etterskudd hele tiden, kvalmen er alltid der og jeg har det ikke godt når det er slikt! Men i dag så har jeg faktisk sagt jeg er syk! Må få henta meg igjen litt. Hjelper ikke med bare helgene, da er jeg jo ikke alene.. Men nå, helt alene med sofaen :) og jeg har fortsatt ikke vært kvalm i dag :)

Nyt alenetiden med sofaen! Håper dagen idag hjelper deg med å hente inn litt krefter :)

Takk alle sammen :) nå er det støvsuging og vasking ;) klarer ikke å slappe helt av før det er rent ;)

Har tatt meg en velfortjent sykedag i dag! Jeg er så sliten, føler kroppen er på etterskudd hele tiden, kvalmen er alltid der og jeg har det ikke godt når det er slikt! Men i dag så har jeg faktisk sagt jeg er syk! Må få henta meg igjen litt. Hjelper ikke med bare helgene, da er jeg jo ikke alene.. Men nå, helt alene med sofaen :) og jeg har fortsatt ikke vært kvalm i dag :)
Skal prøve å lære av dette innlegget! Står med sprengfulle lister hver dag, og har ikke samvittighet til å avlyse en eneste avtale. Hodepinen dundrer, og energien er ikke tilstede.. Hipp hurra for deg. Kos deg med sofaen, det SKAL jeg en dag også :)

Samme her etter å ha vært våken siden kl 02 i natt. Drømmer masse rart som jeg blir urolig av og får ikke ro. I tillegg kommer kvalmen for fullt når jeg ikke få sove. Hormonene herjer i kroppen og det påvirker psyken hos meg på samme måte som hormonprevansjon (har ikke gått på det på mange år).. Dårlig samvittighet har jeg da..

Skal prøve å lære av dette innlegget! Står med sprengfulle lister hver dag, og har ikke samvittighet til å avlyse en eneste avtale. Hodepinen dundrer, og energien er ikke tilstede.. Hipp hurra for deg. Kos deg med sofaen, det SKAL jeg en dag også :)
Nå bare måtte jeg, blir så sliten i hodet av jobben...

Takk alle sammen :) nå er det støvsuging og vasking ;) klarer ikke å slappe helt av før det er rent ;)
Må du slappe av da:D

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Høres fornuftig ut i utgangspunktet! Men den ryddinga og vaskinga var ikke akkurat å slappe av da ;-)

Viktig å slappe av! Er en grunn til at kroppen sier i fra;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så bra:) viktig å ta vare på sæ sjøl:) æ vurdere å ta en syke dag, æ e så sliten.. Så e æ jo forkjølt å da, men klare ikje å ringe inn å si at æ e sjuk:p æ e ikje flink å ta vare på mæ sjøl

Back
Topp