NÅ har hodet festet seg :)

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
I uke 39;) var hos jordmor i dag. Alt bare bra, fortsetter å vokse på symfysemålene, men som jordmor sa: her er det snart helt sprengt;) Haha, ikke mye mer plass her altså.. Fødselen kan skje når som helst, men det har jeg jo trodd i evigheter allerede. Fortalte om opplevelsen med 9 timer med rier om lørdagen, og vi spøkte litt med at da er fødselen min avkortet med 9 timer;) men kjente jeg fikk litt panikk også ved tanken. For om riene begynner igjen, hvor lenge bør jeg vente da før jeg ringer eller reiser? Har litt over 1 time til sykehuset..

Rart hvordan kroppen lurer oss!

Jeg opplevde at hvis jeg hadde maserier gikk de over når jeg dusjet eller gikk en tur.. Men når jeg fikk rier på ordentlig hjalp det ikke å dusje eller å gå... Og da var de veldig regelmessige også! Og for å so det sånn, jeg klarte ikke stå og måtte bøye meg ned.. Så tok de seg skikkelig opp og da var det ikke no tvil! For da snakker vi VONDT!!!

Jeg opplevde at hvis jeg hadde maserier gikk de over når jeg dusjet eller gikk en tur.. Men når jeg fikk rier på ordentlig hjalp det ikke å dusje eller å gå... Og da var de veldig regelmessige også! Og for å so det sånn, jeg klarte ikke stå og måtte bøye meg ned.. Så tok de seg skikkelig opp og da var det ikke no tvil! For da snakker vi VONDT!!!
Mine gikk ikke over uansett hva jeg gjorde.. De var akuratt som ekte rier, så jeg kjenner jeg er nervøs for neste gang det starter ;)

Jeg hadde 18 timer med rier som stoppet opp, og når de satte igang igjen 5 dager senere begynte de med 2-3 min mellomrom. Etter 30 min med registrering ringte jeg føden og etter 1,5 time dro jeg inn. 4 timer etter var han ute. Angrer ikke på at jeg ringte tidlig Lykke til

Skulle ønske det var jeg som kunne skrike ut at hodet er festet! :-)
Men veldig deilig for dere som har fått den beskjeden, da kommer baby riktig ut, og det nærmer seg fødsel! :-)

Mine gikk ikke over uansett hva jeg gjorde.. De var akuratt som ekte rier, så jeg kjenner jeg er nervøs for neste gang det starter ;)
Hadde det slik for noen dager siden, dro en tur på sykehuset etter fem timer slik og da var de borte :o
Jordmor sa at det var kun sterke kynnere antageligvis, prøvde å dusje, hvile, gå alt for å finne ut om det varer rier eller noe annet. Noen får såpass harde kynnere som er prikk like rier, det er bare at de stopper opp fikk jeg beskjed om. Kjedelig..
Håper de er igang igjen for oss begge snart :) Lykke til!

Hadde det slik for noen dager siden, dro en tur på sykehuset etter fem timer slik og da var de borte :o
Jordmor sa at det var kun sterke kynnere antageligvis, prøvde å dusje, hvile, gå alt for å finne ut om det varer rier eller noe annet. Noen får såpass harde kynnere som er prikk like rier, det er bare at de stopper opp fikk jeg beskjed om. Kjedelig..
Håper de er igang igjen for oss begge snart :) Lykke til!

har hatt en del av de kynnerene jeg også.. synes det blir så vanskelig å avgjøre når jeg skal ringe :o har 2t til sykehus +ferge(tar lengre tid om det ikke klaffer) så er så kjedelig å bli sendt inn for å snu :(

er kjempekjedelig å gå sånn.. håper de tar seg opp til deg, du har vel termin snart?

har hatt en del av de kynnerene jeg også.. synes det blir så vanskelig å avgjøre når jeg skal ringe :o har 2t til sykehus +ferge(tar lengre tid om det ikke klaffer) så er så kjedelig å bli sendt inn for å snu :(

er kjempekjedelig å gå sånn.. håper de tar seg opp til deg, du har vel termin snart?

14 dager nå! Har vært hos jordmor og er ikke helt moden enda. Så går vel til termin i hverfall!
Er så kjedelig å ha det slik, man vil jo ikke ha bomturer.. Jeg har litt lav terskel for å ringe, de to andre kom fort :p
Når har du termin? Håper det blir noen skikkelige rier på oss snart :)

14 dager nå! Har vært hos jordmor og er ikke helt moden enda. Så går vel til termin i hverfall!
Er så kjedelig å ha det slik, man vil jo ikke ha bomturer.. Jeg har litt lav terskel for å ringe, de to andre kom fort :p
Når har du termin? Håper det blir noen skikkelige rier på oss snart :)

ja sant, da er det nok bedre å ha lav terskel enn at det blir i bil, hjemme o.l..
jeg har termin 29.. så ei stund til :)
før eller senere kommer de vel alle :p

Back
Topp