NÅ er jeg utålmodig!

Kaas!

Flørter med forumet
2,5 uker til termin. For ganske nøyaktig to år siden mistet vi en nydelig gutt som døde i magen min i uke 34. Helt frisk og fin. Etter dette har jeg hatt tre spontanaborter, og nå er jeg snart i mål.. Igjen... Så egentlig har de siste godt og vel to og et halvt årene dreid seg om graviditet. Både være gravid, sorgen,vente på nytt,og nedtur på nedtur. Nå er jeg så lei og sliten av alt. Og vil bare få oppleve å få denne babyen i armene mine. Og aldri aldri mer gå gravid og i det uvitende om det skal gå bra denne gangen .
En liten utblåsning :p phu..

Huff! Ja d skjønner jeg godt! Mye du har måttet gått gjennom! Klem! Snart i mål :Heartbigred

Kjære deg, så utrolig tøff du er! Vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg unner deg alt godt og håper du vil få det akkurat slikt du har drømt om de siste årene! Masse lykke til med siste innspurt, nå er det ikke mange dagene igjen til du har lille i hendene dine ❤❤❤ stor klem!!

Så fælt!! Det må ha vært fryktelig traumatisk Håper du snart får kosemose med et lite nurk, det er helt magisk!

Du har vært gjennom mye! Håper du snart er i mål slik at du får et lite nurk i armene :) Skjønner godt at du er lei! <3

Jøss, sterk du er! Lykke til med siste rest! ❤

Blir utrolig rørt av å lese historien din. Hold ut, snart er du i mål og får verdens beste premie!

Sterk kost på morgenen! Unner deg å få babyen i armene ❤️ Siste innspurt!

En goood klem til deg :) Lykke til!

Dette var sterkt å lese<3 Som de andre skriver er du veldig sterk og snart i mål nå <3 Snart har du babyen i armene dine:) Masse lykke til og klem til deg <3

Blir då trist av å lese at noen mister så sent i svangerskapet. Du er tøff og sterk. Før du vet ordet av det har du nurket i armene fine og poff så er han 3 år ;)

Back
Topp