NÅ er det rydding på gang...

BflyW

Elsker forumet
Skal ta leiligheta i dag.
Mamma er på vei ned og skal hjelpe meg.... [:D]
Skal bli deilig å komme gjennom den og bare måtte holde det ved like den siste uka...

Ja nå er det ikke lenge igjen! Fytti rakkern du er snart mamma du! Håper vi får inn vaskemaskin og tørketrommel den uka her, så skal det bli vasking av alt mulig. Da blir det lettere å gjøre i stand soverommet også...

Jepp - snart mamma.
Gubben vil på IKEA i dag og kjøpe skap og skrivepult etc... Jeg er ikke like ivrig. Kan godt tenke meg å ikke dra inn mere arbeid nå... *sukk*
Vel vel - vi får se......

ugh...IKEA er slit når man er høygravid fant jeg ut her...vi var der, og jeg ble skikkelig sliten av alle menneskene og begynte å kaldsvette til slutt..men vi kom oss nå gjennom [:D]

æ føle at æ miste en del av spenninga med å vite datoen på forhånd

Synes det er deilig jeg, samtidig som jeg blir veldig spent for den datoen. Jeg kommer IKKE til å sove natta til 25!

Hvem er sladrevennen din?!

Bergtussa.
Men innen den dagen er vel Mille hjemme igjen også - så begge to kommer til å få en SMS, så får de sloss om å poste først! Hihi

Nå har mamma og jeg vasket stue, bad og kjøkken! Deilig!
Gubben kan få lov til å ta gangen og soverommet (soverommet ble vasket fullstendig ned for under to uker siden, så det er ganske greit). Så får vi se om jeg ikke i det minste skal klare å få ryddet kontoret i løpet av uka. Svigermor skal vaske hele leiligheta mens jeg er på sykehuset, så det trenger ikke være gullende rent her, men jeg ønsket ikke å slippe henne til i alt rotet og støvet....

Svigermor her vaske her..urg..vet ikke helt om jeg hadde taklet det..

Hvorfor tror du jeg vasker som en gud før hun kommer? Blir superstresset med tanken jeg...
Men det hjalp nå.... Nå skal jeg overleve det....

men hun hadde vasket skittentøyet hennes... "mine truser har hun vasket" huske hun sa..urg..

Hihi - jeg hadde en STOR HAUG med skittentøy. Har trådkurvert/skuffer (2 store og 2 mindre) som jeg bruker som skittentøyskurv (Da kan jeg sortere i kolør 14/60 gradger og hvit 40/60 grader med en gang....). Kurvene var overfylte og det fløt utover hele gulvet (til min unskyldning - klesvasken er GUBBENS jobb her i huset - jeg tar matlaging, han tar klesvask!)

Når gubben var på oppdrag (man - lør) for to uker siden vasket jeg alt tøyet! 13 maskiner ble det - på 5 dager... [:D] Alt for å hindre at det skulle ligge der når svigermor kommer! (Men det er jo [:D]deilig å ha klær igjen - og ikke minst - håndklær i skapet! Pluss at 2 av maskinene var Amaya sitt....)

Jeg har også kjøpt 5 sesonger av Queer as Folk (am TV-serie) - og det er greit å fortelle deg og alle andre her inne om min lille slash-addiction, men at svigermor skal se igjennom mine hyller og se alle homse-DVD'ene.... eh... hvilket inntrykk gjør det? Det er nok at gubben skremmes av det.... (hihi - neida, han er vant til meg.... jeg er en fag-hag og han godtar det...)

Back
Topp