Myyyye kynnere!

Daizy

Forumet er livet
Vet at det er vanskelig å si hva som er normalt og unormalt,men jeg begynner å føle meg skikkelig plaget av kynnere,jeg har det så ofte at det virker som "hele tiden"...Jeg kan ikke gå i postkassa eller ta meg en dusj eller i det hele tatt røre på meg mer enn 5-10 minutter før jeg får kynnere.Det er jo ikke vondt,men så ubehagelig da!Det gir meg problemer med å gå,bare det å handle i matbutikken har blitt til rene styrkeprøven...liker ikke dette,jeg... (dessuten er legen min en dust,som det ikke går an å snakke med...) 

Jeg har det på samme måte som deg. Begynte i midten av mai og har bare tatt seg opp etterhvert. Har det som deg i perioder at det kjennes ut som magen er i helspenn hele tiden. Det er slitsomt. Mange kynnere er liksom bare i veien fordi magen blir så hard, men mange er vonde så jeg må konsentrere meg om å puste rolig.
Jm'en min (er takk og pris ingen dust) sier det er like vanlig å ha mange kynnere som å ikke kjenne noe til de. Det kan føre til at man føder tidligere, men trenger overhodet ikke å gjøre det. Da jeg var på kontroll forrige uke hadde jeg en del mer utflod en vanlig - hun sa det kunne være slimproppen som sakte men sikkert gikk. Noe som er vanlig hos de som har mye kynnere. Jeg hadde også den morgene en liten tegningsblødning. Hun sa at hadde dette skjedd tidligere hadde hun sendt meg på føden, men i og med at jeg var over uke 34 gjorde de ikke noe til eller fra uansett. Startet fødselen da fikk den gå sin gang.

Dette ble langt, men ville bare prøve og fortelle deg litt jeg har fått høre iom at legen din ikke var så grei.

Har mye kynnere jeg og...
Synes det har blitt bedre nå som magen har sunket litt - ikke det at de er færre - men det er liksom ikke så i veien lengre - om du skjønner hva jeg mener.

Det høres ut som kynnere maritk!

Back
Topp