Myter om kjønn

Kinesisk fødselskart sier jente
det stemte forrige svangerskap :)
Vi tuller med at samboeren kun kan lage jenter (3 jenter fra før av) :p
Hehe her mente mannen at første barn var en gutt. Det er bare gutter i slekta hans. Han ble derfor veldig overrasket da det viste seg at vi ventet jente :hilarious: (Hæææ? Jeg trodde ikke at jeg kunne lage jenter). Nå tror han ikke at han kan lage gutt allikevel, og sier det sikkert er enda ei jente vi venter nå:hilarious:
 
Last edited:
Man blir ifølge overtro styggere om man venter jente, de stjeler visstnok skjønnheten til mor:angelic:
 
Har tulla litt med sambo med: «hva om det er tvillinger?» :hilarious: Vi har det begge i slekta, pluss at jeg har jo gått på letrozol, og forsto det sånn at det kan øke sjansen for tvillinger:angelic:
 
I følge kinesisk fødselskart skulle jeg fått gutter de to første gangene men endte opp med jenter begge gangene:knegg: Denne gangen sier kartet jente, så kanskje det blir gutt denne gangen da?:happy::Heartred
 
Kinesisk fødselskalender har kun stemt en gang og 4 feil. Så den tror jeg ikke på.
Med guttene fikk jeg fet og kvisete hud. Nå. Har jeg ikke mye kviser. Men likevel, aldri følt meg så stygg som nå:p
Ganske fin form men har en del små bølger av kvalme uavhengig om jeg spiser eller ei, spesielt på morgenen, men varer ikke lenge og går fort over igjen.
Dilla på jordbær, vannmelon og frukt! Og sjokolademelk
 
Mener jeg har hørt at om du sover med hodet mot nord blir det gutt mens mot sør gir jente.

Isåfall blir det jente på meg:p
 
Back
Topp