Myter om kjønn

Spennende å lese om mange like og ulike symptomer. Har selv 4 gutter fra før og 3 svangerskap. Felles med disse svangerskapene var at jeg var iskald hele tiden, holdt omtrent på å fryse i hjel. Iskald under føttene. Metall smak i munnen. Cravet isbiter :) Noe uggen hvis jeg ikke spiste. God matlyst og sykt trøtt hele tiden men Ellers i fin form :) denne gangen har jeg de to første mnd ikke hatt matlyst eller vært sulten i det hele tatt. Hatt noe mer lyst på sitron og bringebær og sjokolade (krokanrull er favoritten). I begynnelsen følte jeg meg fyllesyk (ikke direkte kvalm, men rett og slett uggen). Jeg har vært varmere dette svangerskapet og orker slett ikke ha på mer klær enn nødvendig. Ekstremt kvalm dersom jeg ikke spiser. Brystene har vokst utrolig mye og er ømme og jeg føler at huden er uren og føler meg direkte ulekker. Kinesisk fødselskalender sier jente. Morkaken er plassert bak mot ryggrad, kjenner mest bevegelse mot venstre siden og ser jeg begynte å kjenne noe Morkakeprøven gir meg endelig svar på kjønn denne uken :)

Spennende :)
Jeg har selv 3 gutter fra før og denne svangerskap er noe annerledes enn de andre - spent :)
 
Noen flere som vil dele symptomer? Har dere eventuelt sett på det kinesiske fødselskartet, prøvd ringtesten osv. kan dere også legge ved det :)
 
Back
Topp