Myter/kjerringråd gutt eller jente

Lottemora

Flørter med forumet
Septemberlykke 2021
Synes det er morsomt med alle de forskjellige tegnene på de forskjellige kjønnene.
Tenkte vi kunne samle de forskjellige vi har hørt om her og om det stemmer når vi får vite kjønn.

:love7
 
Bestemor fortalte meg at da hun var ung kunne de jo ikke se etter kjønn osv på ultralyd for det fantes jo ikke noe sånt noe da :) hun sa gamle kjerringråd fra den tid var at hvis du kjente det første sparket/bevegelsen på høyre side blir det gutt! Kjente du det på venstre side blir det jente :) hadde stemt begge gangene på bestemor ;)litt gøy å sjekke hvis man klarer å få med seg det første sparket :)

Det stemte på begge ungene jeg har fra før av ;)
 
Det skal være noe med en ring i et hårstrå som man holder over magen. Beveger det seg på en måte blir det gutt, beveger deg seg på en annen måte blir det jente. Men husker ikke mer enn det.
 
Det skal være noe med en ring i et hårstrå som man holder over magen. Beveger det seg på en måte blir det gutt, beveger deg seg på en annen måte blir det jente. Men husker ikke mer enn det.


Du tenker på en pendel :D
Det kan gjøres med hva som helst, men vanligst er å bruke ett kjede og en glatt ring.
Først må man fortelle pendelen hvordan den skal svare, for eks: ja er rundt og rundt, nei er side til side. Og deretter stille ja/nei spørsmål. Som har jeg en jente i magen.

jeg og samboer satt sånn en hel dag forrige uke, å fikk samme svar hver gang! Det var kjempe gøy :D
 
Der var noe med plumbo husker jeg fra sist jeg var gravid. Å tisse på et glass og ha plumbo oppi og se hvilken farge urinen skiftet til.. Tenker for øvrig at å puste inn plumbo kanskje ikke er det lureste som gravid, så bruk det trikset med forsiktighet. :dance018
 
Back
Topp