Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her elsker salt lakris men det er nesten ikke noe igjen av detÅHHH Salte hestesko!!! Snakk om cravings nå da! Lagt merke til at iløpet av de siste årene har de fjernet mye godt utvalg av salt lakris Elsker salt lakris og spiser helst kun det!
Du tar to teskjeer natron i en kopp, og tisser i den. Bruser/bobler det blir det gutt, og er det ingen reaksjon blir det jente. Her brusa det over Men dette er jo selvfølgelig bare en myteHva er natrontest? Alt må prøves etter å ha vært på ul i uke 12 og fått vite at alt ser bra ut, er kjønn alt jeg tenker på. Ser på klær osv
Lys urin og carver på sunne ting som deg, i tillegg føler jeg at det er ein gutt.
(ikkje kjønn) har hørt at hvis man har mye halsbrann blir ungen født med hår. Erfaringer?
Jeg hadde hyperemesis forrige svangerskap og det er guttSvigermor mener det er ein gutt, siden jeg er i såpass god form.
Gammel greie at de som er dårlige får jente og de som er i god form får gutt.
Men mye motbeviser det, mamma var i god form med både meg og søstra mi!
Hadde halsbrann til de grader med første. Ungen kom ut uten hårLys urin og carver på sunne ting som deg, i tillegg føler jeg at det er ein gutt.
(ikkje kjønn) har hørt at hvis man har mye halsbrann blir ungen født med hår. Erfaringer?