Myter ang kjønn

Februar?

Forumet er livet
hvis myter stemmer så venter jeg en gutt Jeg craver sunnere ting. Jeg vil heller ha sunn mat enn junk. Og urinen min er klar.

I mine tidligere svangerskap har disse mytene stemt på meg.

Hva med dere?

Lys urin og carver på sunne ting som deg, i tillegg føler jeg at det er ein gutt.

(ikkje kjønn) har hørt at hvis man har mye halsbrann blir ungen født med hår. Erfaringer?

hvis myter stemmer så venter jeg en gutt Jeg craver sunnere ting. Jeg vil heller ha sunn mat enn junk. Og urinen min er klar.

Hva med dere?
Så morsomt! Aldri hørt før, men kjenner meg helt igjen i det du skriver :D Så tror jeg også det er en gutt da... :)

Craver ikke etter noe, enda :p Men ifølge natron-testen så venter vi gutt :p Har ikke følelsen av noe kjønn, men jeg dras mot jenteklær :)

Æ føle det e gutt. Men når æ ser babyklær helle æ mot det rosa. Men det e nok av gammel vane, siden æ har to jenter fra før.

Eneste cravings æ har e sjokolademelk. :P

Fargen på urinen bestemmes jo av væskeinntaket da :p
Mørkere urin på morgen og klar utover dagen. Har du mørk urin på dagtid er det tegn på dårlig væskebalanse.

Hva er natrontest? Alt må prøves etter å ha vært på ul i uke 12 og fått vite at alt ser bra ut, er kjønn alt jeg tenker på. Ser på klær osv

Tja magen var ikke synlig fra bak sist. Hadde ingen kvalme og det ble gutt.. Denne gangen har jeg vært litt kvalm men ikke mye, hatt hode pine og cravet etter godteri/ is. Men alikevell er det ikke så mye jeg har hatt så er litt usikker

Hva med dere?
Hvordan er myten om junk? Elsker pomfri til vanlig, nå spyr seg av fritert mat :p Vil det si gutt?

I mitt forrige svangerskap hadde jeg lyst på frukt og yoghurt. Ut kom ei jente :) Denne gangen har jeg mer lyst på salt, feks potetgull. Det var svigermors craving med gutt, så jeg tror nok ikke det fins noen fasit :p

Ha
Lys urin og carver på sunne ting som deg, i tillegg føler jeg at det er ein gutt.

(ikkje kjønn) har hørt at hvis man har mye halsbrann blir ungen født med hår. Erfaringer?
hadde ikke noe halsbrann med nr 1 og hun hadde mye hår.

Fargen på urinen bestemmes jo av væskeinntaket da :p
Mørkere urin på morgen og klar utover dagen. Har du mørk urin på dagtid er det tegn på dårlig væskebalanse.
Det er ikke fargen, men om den er grumsete eller ikke.

Jeg slet med halsbrann hver dag i tredje semester sist jeg var gravid. Babyen ble født med lyst og lite hår. Hun er 2 år nå, og håret er fortsatt ganske kort :)

I mitt forrige svangerskap hadde jeg lyst på frukt og yoghurt. Ut kom ei jente :) Denne gangen har jeg mer lyst på salt, feks potetgull. Det var svigermors craving med gutt, så jeg tror nok ikke det fins noen fasit :p
Med førstemann måtte jeg ha salt.. Spiste tonnevis med salte hestesko(lakris) som selvfølgelig ikke finnes mer.. Men ente med å sutte av saltet og kaste lakrisen:) og måtte bare ha eplekart og grønne epler :p det var en gutt... Med andre mann var det isbiter, det var også gutt, med tredjemann var det sjokomelk( måtte være den lille boksen) og tom og herre kjeks og hobbysjokolade, det ble også gutt :p
Slet voldsomt med halsbrann med alle tre og ingen hadde hår :p

Med førstemann måtte jeg ha salt.. Spiste tonnevis med salte hestesko(lakris) som selvfølgelig ikke finnes mer.. Men ente med å sutte av saltet og kaste lakrisen:) og måtte bare ha eplekart og grønne epler :p det var en gutt... Med andre mann var det isbiter, det var også gutt, med tredjemann var det sjokomelk( måtte være den lille boksen) og tom og herre kjeks og hobbysjokolade, det ble også gutt :p
Haha :D Det bare viser at alt er mulig :D

ÅHHH :( Salte hestesko!!! Snakk om cravings nå da! Lagt merke til at iløpet av de siste årene har de fjernet mye godt utvalg av salt lakris :( Elsker salt lakris og spiser helst kun det!

Back
Topp