Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så morsomt! Aldri hørt før, men kjenner meg helt igjen i det du skriver Så tror jeg også det er en gutt da...hvis myter stemmer så venter jeg en gutt Jeg craver sunnere ting. Jeg vil heller ha sunn mat enn junk. Og urinen min er klar.
I mine tidligere svangerskap har disse mytene stemt på meg.
Hva med dere?
Hvordan er myten om junk? Elsker pomfri til vanlig, nå spyr seg av fritert mat Vil det si gutt?hvis myter stemmer så venter jeg en gutt Jeg craver sunnere ting. Jeg vil heller ha sunn mat enn junk. Og urinen min er klar.
I mine tidligere svangerskap har disse mytene stemt på meg.
Hva med dere?
Ut i fra mytene jaHvordan er myten om junk? Elsker pomfri til vanlig, nå spyr seg av fritert mat Vil det si gutt?
hadde ikke noe halsbrann med nr 1 og hun hadde mye hår.Lys urin og carver på sunne ting som deg, i tillegg føler jeg at det er ein gutt.
(ikkje kjønn) har hørt at hvis man har mye halsbrann blir ungen født med hår. Erfaringer?
Det er ikke fargen, men om den er grumsete eller ikke.Fargen på urinen bestemmes jo av væskeinntaket da
Mørkere urin på morgen og klar utover dagen. Har du mørk urin på dagtid er det tegn på dårlig væskebalanse.
Lys urin og carver på sunne ting som deg, i tillegg føler jeg at det er ein gutt.
(ikkje kjønn) har hørt at hvis man har mye halsbrann blir ungen født med hår. Erfaringer?
Det er ikke fargen, men om den er grumsete eller ikke.
Grumsete urin er et vanlig tegn på urinveisinfeksjonDet er ikke fargen, men om den er grumsete eller ikke.
Grumsete urin er et vanlig tegn på urinveisinfeksjon
Med førstemann måtte jeg ha salt.. Spiste tonnevis med salte hestesko(lakris) som selvfølgelig ikke finnes mer.. Men ente med å sutte av saltet og kaste lakrisen og måtte bare ha eplekart og grønne epler det var en gutt... Med andre mann var det isbiter, det var også gutt, med tredjemann var det sjokomelk( måtte være den lille boksen) og tom og herre kjeks og hobbysjokolade, det ble også guttI mitt forrige svangerskap hadde jeg lyst på frukt og yoghurt. Ut kom ei jente Denne gangen har jeg mer lyst på salt, feks potetgull. Det var svigermors craving med gutt, så jeg tror nok ikke det fins noen fasit
Haha Det bare viser at alt er muligMed førstemann måtte jeg ha salt.. Spiste tonnevis med salte hestesko(lakris) som selvfølgelig ikke finnes mer.. Men ente med å sutte av saltet og kaste lakrisen og måtte bare ha eplekart og grønne epler det var en gutt... Med andre mann var det isbiter, det var også gutt, med tredjemann var det sjokomelk( måtte være den lille boksen) og tom og herre kjeks og hobbysjokolade, det ble også gutt
Slet voldsomt med halsbrann med alle tre og ingen hadde hår
Med førstemann måtte jeg ha salt.. Spiste tonnevis med salte hestesko(lakris) som selvfølgelig ikke finnes mer.. Men ente med å sutte av saltet og kaste lakrisen og måtte bare ha eplekart og grønne epler det var en gutt... Med andre mann var det isbiter, det var også gutt, med tredjemann var det sjokomelk( måtte være den lille boksen) og tom og herre kjeks og hobbysjokolade, det ble også gutt
Slet voldsomt med halsbrann med alle tre og ingen hadde hår