Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det er bra! Er så mange som sier så forskjellig på det punktet der! Hadde vært godt med en forandring oppi alle kviser og diverse som følger med graviditeten. Dere skjønner garantert
Det var helsefarlig før, for da var det så mange kraftige og farlige stoffer i hårfargen som man ikke skulle innhalere bl.a. Nå lages hårfargen av ting som ikke er helsefarlig, og da blir det verste at håret kanskje ikke tar til seg all farge eller lignende
Jeg er frisør og har vært det i over 10 år!
Jeg både farger og bleker mitt eget hår som gravid og har hatt flere gravide kunder i stolen. Det har aldri vært noe problem. Om du er bekymret for parabener og avfallstoffer (som for øvrig finnes i en rekke andre produkter som shampoo, hårspray, voks, make-up etc etc!), så finnes det alternativer -amoniakkfri hårfarge feks!
Men om det hadde vært så farlig kunne jo ikke vi frisører ha jobbet en dag i svangerskapet!
Man må være obs på å ikke sitte under varme da den gravide kan bli overopphetet og besvime. Pga hormonene i kroppen kan en hårfage bli påvirket slik at den ikke er nøyaktig lik den i fargekartet -den kan feks bli matt/blass, mørkere, rødere osv.