Mystery shopper

Siljemor_82

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Noen som har jobbet som dette før? Skal igjennom en testrunde for å se om jeg er aktuell som dette. Men er sjansen da stor for at jeg får oppdrag? Hva er lønnen for et oppdrag og hvor mange oppdrag kan man regne med å få?

Har ikke peil på det du spør om,men har sett masse lapper om det i butikkene.
Si fra hvordan det går da[:)]
*Nyskjerrig[:D]*

ORIGINAL: 3 stars

Blei nyskjerrig jeg å, hva går det ut på?[:)]

Man får oppdrag i ulike butikker og skal gå dit for å sjekke servicen og lignende i butikken. Man utgir seg for å være vanlig kunde. Etterpå så skal man fylle ut et skjema med ulike spørsmål fra oppdragsgiveren! Kort fortalt[;)]

Mystery-shopper er en person som gir seg ut som kunde, og skal handle på en bestemt butikk.  Når de er ferdige å handle fyller de ut et skjema, om service, renslighet, vareutvalg ++++++  på butikken de har handla på, og sender inn til oppdragsgiver....
Da får butikken tilbakemelding på hvordan deres butikk fremstår...

Jeg var det i noen år i Bergen. "handlet" i alle slags butikker. Mye Elkjøp, og veeeldig mye Vero Moda og Only - og Jysk. Morsomt en stund, men så ble det bare mas.
Jeg fikk 150 kr. pr. butikk/skjema jeg gjorde. Fikk gjerne 4 -5 oppdrag på en mnd (noen ganger fler).
Jeg er helt sikker på at lønnen er bedre nå da [:)] Ble ikke rik på det, men det var nå noen 100 lapper ekstra i lommen...

Back
Topp