mysill

Det lurer jeg på også snuppa[:)]
Håper det går greit da.

hallais damer!

joda går bra her..nettopp kommet meg hjem fra kreta..
(vil tilbake til varmen nå[:(])

ellers så fikk jeg mensen midt under ferie turen da..så nå går jeg på min 3 pergo kur...
skal snakke med klinikken i morgen å høre hva de har å si...om jeg skal prøve flere kurer eller om vi bare må spare opp til vårt 3.ivf forsøk nå??

bra med dere da???

kreta ja, høres jammen deilig ut, for her er det ikke mye varmt om dagen nei.
dumme tr som dukker opp når ho er minst ønsket.
håper virkelig dere får napp snart altså, det fortjener dere virkelig.

her går det bare bra, magen vokser og liv er det her.

æsj..snakka med medicus nå...
sitter å venter på tlf fra dem igjen...
om de ikke mener det er noen grunn for flere runder pergo så blir det jaggu ivf igjen..
å jeg som så inderlig håpet vi kunne slippe flere forsøk ..
vi skal jo egentlig ha all mulighet til å klare det selv i følge legene...
jaja....får begynne å spare da...

Uff, synd det ikke går som du har håpet! Men du har enda en sjanse igjen da, for du er på Pergo kur nå ser jeg?. Håper det er det som skal til!!!
Ellers er jo ikke ivf noe nedtur da, det koster bare en hel del mer penger... [&o][:)]

ORIGINAL: Sola1979

Uff, synd det ikke går som du har håpet! Men du har enda en sjanse igjen da, for du er på Pergo kur nå ser jeg?. Håper det er det som skal til!!!
Ellers er jo ikke ivf noe nedtur da, det koster bare en hel del mer penger... [&o][:)]

ja tok siste tablett i dag...så nå er det bare å vente på el igjen da...hehe!
ja ivf koster en del. har igjen et forsøk i det offentlige da...
men synes det tar på veldig psykisk [&o] blir veldig sliten etter forsøkene og bivirkningene synes jeg å er ganske kjipe.
er derfor vi også ikke har hatt noe forsøk siden november i fjor.
men i får vel bare vente å se...
håper de vil gi meg flere pergokurer jeg da...hehe

Så koslig å lese at du har kost deg på Kreta.

Men jeg forstår at du ikke er så glad i IVF, dersom pergoen funker er jo det en lettere løsning.

Venter spent på oppdatering fra deg om det neste gang blir IVF eller om du fortsetter med pergo.
Tenker på deg og håper at du slipper med et IVF forsøk til dersom pergoen ikke funker, for nå er det din tur å flytte over i terminforum.

Back
Topp