Myshild!

malone

Gift med forumet
Vi drar på husmor ferie a... Lar mannfolka ta hus og barn til helga så tar vi noen dager på spa., før det tilter helt for oss.

Får eg bli med??[8|] Hatt storebror hjemme i 2 uker, jeg er på RANDEN...

Og ellinor? hun streiker på dagsovinga, så nå sitter jeg her, full i babygulp og har en ovetrøtt baby som HYLER bare jeg ser på henne

Du er med. Hatt begge hjemme her også, er det ikke den ene så er det den andre. At ikke noen for en gangs skyldt kan sove på likt.

TRor vi må ta en lengre tur jeg. Vi trenger litt påfyll av D vitamin, så sol og sommer neste.

ORIGINAL: malone

Du er med. Hatt begge hjemme her også, er det ikke den ene så er det den andre. At ikke noen for en gangs skyldt kan sove på likt.

TRor vi må ta en lengre tur jeg. Vi trenger litt påfyll av D vitamin, så sol og sommer neste.

BV"på randen" tur til sydenland

Jeg er MED!

PLEASE,ta med meg og...jeg holder på å gå av skaftet

JO, fler jo bedre. Da skal vi bare sitte med beina høyt, med en drink som kommer når vi rekker opp hånda. Ingen klesvask, vasking, matlaging eller tidlig opp.

jaaaa !!! jeg er med !! jeg sa det til Even i natt !! hvis ikke du sovner nå så pakker mamma kofferten å stikker til syden !! i 2 uker !!!! hehe.. det hjalp ikke !

menne jeg skal til kristiansand første helga i april å besøke 2 venninner !!! uten unger og mann !!! herregud hvor godt det skal bli !!! [:)]

ORIGINAL: Iseogmamma

Oooh, ha ett lite babytreff også da Myshild! =D

jaaa ! det hadde vært morro !! [:)]

ORIGINAL: *Minibønna*

Jeg er MED!

sunny beach bulgaria !!!!! var der for noen år siden ! før jeg blei mamma !! husker ingenting jeg !! haha... kunne trengt en sånn tur igjen !!

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

ORIGINAL: *Minibønna*

Jeg er MED!

sunny beach bulgaria !!!!! var der for noen år siden ! før jeg blei mamma !! husker ingenting jeg !! haha... kunne trengt en sånn tur igjen !!

I`m IN... VAISTED![8D]

Back
Topp