Mypram.de

**spire_nr2**

Glad i forumet
Vi bestilte vogn herfra, da det var den eneste måten å få det designet jeg ville ha på, og i tillegg sparte vi jo mange mange tusen kroner[:D] Mens jeg først var igang, bestilte jeg like greit en vugge også som er nesten helt lik denne fra barnas hus: http://barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnerom/vugge/sofie-vugge.html
Og da fulgte det tilogmed sengesett og sengehimmel til vuggen, så jeg var jo bare storfornøyd da bestillingen var gjort.
Men vi bestillte vuggen i hvit og da den kom frem til Norge viste det seg at den var feilmerket og vi hadde fått den i lysebrun istedet. Må si jeg fikk litt panikk og tenkte at nå er vi i trøbbel, men disse folkene utviste eksemplarisk service! Sendte de en mail og de ba meg om noen bilder av vuggen og av merkelappen på embalasjen (den sa nemlig hvit), da jeg hadde sendt bildene fikk jeg en mail tilbake om at en nye vugge i riktig farge var på veg til Norge og den gamle kunne jeg bare beholde den også. WOW sier jeg bare, som Nordmann er man ikke akkurat vant til så rask og god service[;)]
Nå håper jeg bare at de ikke har klusset til noe med vognen, Teutonia har jo så syykt lang leveringstid så vi vet ikke engang om den rekker frem til vesla kommer[&:]

Oj.. da snakker vi servica ja[:D] Så bra!
Håper vogna deres rekker fram også da.. er jo en stund igjen[:)]

Back
Topp