MyOwn

ORIGINAL: Sienna3

Uff, så trist..[:(][:(] Men det er desverre livets gang når spiren ikke er frisk..[:(] Uansett lykket il videre og håper spiren sitter snart igjen og blir der i 9mnd! [:)]

sign.. Sender deg en god klem[:)]

ORIGINAL: honning84

ORIGINAL: Stikkelsbæret

Så trist å høre [&o] Men godt at dere tilsynelatende er ved godt mot, og klare til å prøve igjen snart. Krysser fingrene for at du raskt flytter inn på et nytt 2011-forum og blir værende i ni måneder! 

sign[:)]

Kjempetrist!! [:(] Håper å se deg igjen på et annet forum, skal følge med! Masse masse lykke til videre!!! [:)]

ORIGINAL: mariak

Kjempetrist!! [:(] Håper å se deg igjen på et annet forum, skal følge med! Masse masse lykke til videre!!! [:)]

signerer

ORIGINAL: tone86

ORIGINAL: mariak

signerer

Signerer jeg å [:(]

ORIGINAL: MyOwn

Hei jenter.

Så koselig å se at dere har tenkt på meg, det varmer at noen bryr seg. Jeg skulle melde fra på fredag, men kom meg ikke inn på bv pga oppdateringene.

Vi mistet den lille spiren vår på torsdag. Jeg blødde bare mer og mer og skjønte fort hva som skjedde, så da jeg endelig kom meg til legen hadde jeg egentlig slått meg til ro med det som skjedde og ville bare ha alt overstått. Det ser ut som en ukomplisert SA, men jeg må til legen igjen på mandag og ta en ny blodprøve for å sjekke at alt går som det skal. Da slipper jeg utskraping, og det vil jeg jo helst unngå. Greit å bare bli ferdig med det.

Det er selvfølgelig veldig tungt siden vi hadde rukket å begynne å glede oss til en lillesøster eller lillebror, men det er bare slikt som skjer. Jeg trøster meg med den fantastiske mannen min, og klarer ikke å være trist lenge av gangen når jeg har snuppa miher, krabbende og stabbende rundt som den lille solstrålen hun er. Vi får bare prøve på nytt, kanskje kommer vi inn i et annet 2011-forum.[;)]

Håper alle de andre spirene klorer seg fast, og at dere får noen fantastiske måneder fremover. Masse lykke til, alle sammen, ta godt vare på hverandre!!

Huff så utrlig trist[:(][:(]
Lykke til videre
Håper det klaffer fort for dere igjen[:)][:)]

[:(] nå fikk jeg tårer i øynene.... uff, så trist.
Klarer ikke si så mye mer, syns det er forferdelig at noen mister og blir livredd for det selv.
Håper dere kommer inn på et annet 2011 forum[:D]

ORIGINAL: Sienna3

Uff, så trist..[:(][:(] Men det er desverre livets gang når spiren ikke er frisk..[:(] Uansett lykket il videre og håper spiren sitter snart igjen og blir der i 9mnd! [:)]

Sign.

Back
Topp