Mymmeline

Augustjente

Glad i forumet
Tror kanskje hun har født??
Så gratulerer så mye med Pernille[:D][:D]
Gleder oss til fødselshistorie og bilder[:D]

Var bilde på FB prfilen av en baby som het Pernille og masse gratulasjoner så tror ho har fått[:D]
Ho var vel ett par dager over termin[:D]

wohoo, gratulerer så mye med lillesnuppa[:)]

woooooohooooooooo!

gratulerer så mye[:D]

så[:)] søtt navn

ORIGINAL: chrichri

woooooohooooooooo!

gratulerer så mye[:D]

så[:)] søtt navn

Da sier vi GRATULERER!!! [:D]

Å så deilig snuppa.....da slapp du kanskje den jordmor timen da???
Gratulerer med den lille jenta[:)]

Hei dere!

Riktig observert! [:D]

Her gikk vannet kl.04.30,torsdag 27.januar. Våknet av at vannet gikk. Riene begynte nesten med en gang vannet gikk.(Jeg slapp forresten å stille opp på den jordmortimen,ja [8D]) Dro rett inn på føden,for det er alltid kø om morran.

Kom inn og var der ca 06.45. Det var kaos på føden,så vi ble lagt på ctg på observasjonen og lå der en stund. Så ble vi bedt om å gå ned i glassgangen på sykehuset, for å få ting ordentlig i gang. Det var bare noen meter der nede,så begynte det å bli såpass vondt at jeg ikke hadde lyst å stå/gå blant masse folk å puste meg gjennom riene. Gikk så opp på obs. igjen, og det var fortsatt kaos på føden,så de greide å sope sammen litt sengetøy og få meg inn på et rom på obs. Der begynte det fort å bli såpass vondt at jeg begynte å bli litt utålmodig i forhold til å komme meg på føden. Kjente det presset på bak,og sendte gubben etter klyx. Da han hadde trua med å reise til Kongsvinger sykehus, og tilbudt seg å sette klyx'n selv, kom jordmora og ville gjerne kjenne etter åpning,så det ikke var bebisen som ville ut. Var ikke mer enn 3 cm åpning, men jeg kjente at det kunne ta seg fort opp. Ble sååå irritert. Men når hu hadde sjekket ringte de heldigvis fra føden og vi fikk komme inn dit.

Inne på føden fikk vi komme inn på ei fødestue. Riene var ganske tette allerede, og det begynte bli ganske vondt. Kl 9 hadde jeg 3 cm åpning, Halv elleve sjekket de åpningen igjen,da var det 4 cm. Fikk tre akupunkturnåler,riene ble fæle, og ca kl 12.15 hadde jeg 8 cm. Da var riene grusomme, og kl 12.58 var Pernille kommet til verden. [:D]

En fantastisk fin fødsel,med verdens flinkeste jordmor og verdens beste fødepappa. (mannen) [:D]

Ikke et eneste rift eller sår. Egentlig en drømmefødsel. [:)]
Hun var 3470 gr og 49 cm lang.
Og nå er jeg bare så utrolig lykkelig, og mamma til verdens skjønneste Theodor og Pernille.....og jeg er så heldig som har verdens beste mann.

Helledussan så søt hun er! Gratulerer så mye med lille Pernille! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: Vand

Nååååwww så hærli [:D] Gratulerer så masse med snuppa!! Og godt å høre du hadde en fin fødsel [:D]

Gratulerer så mye med ei nydelig jente[:D][:D]

Back
Topp