Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hehe, er ikke lett detteVist jeg husker rett kan jeg bare glemme sushi også..
Dette stod om sushi;
Lenge var sushi på listen over matvarer gravide skulle holde seg unna, men Vitenskapskomiteen for mattrygghet (VKM) mener nå at gravide trygt kan spise sushi. Enkelte forbehold gjelder da – sushi med tunfiskfilet bør ikke spises! Skal du lage sushien selv med villfisk fra sjøen, bør den fryses først for å drepe eventuelle parasitter (minst -20 grader i minst ett døgn).
Ja, jeg ble sjokkert når jeg bodde i Japan og dro på sushirestaurant og det var utrolig mange gravide kvinner der! ! Hva tenker de på, tenkte jeg, men forloveden sa at han aldri hadde hørt om at man ikke kunne spise sushi mens man er gravid, og at japanske kvinner er så vant med det fra barnsben av at det nok ikke ville vært noe problem uansett. Jeg ville IKKE stolt på sushien man får kjøpt på butikken her, da, men det er en annen sak.Dette stod om sushi;
Lenge var sushi på listen over matvarer gravide skulle holde seg unna, men Vitenskapskomiteen for mattrygghet (VKM) mener nå at gravide trygt kan spise sushi. Enkelte forbehold gjelder da – sushi med tunfiskfilet bør ikke spises! Skal du lage sushien selv med villfisk fra sjøen, bør den fryses først for å drepe eventuelle parasitter (minst -20 grader i minst ett døgn).
Ja, jeg ble sjokkert når jeg bodde i Japan og dro på sushirestaurant og det var utrolig mange gravide kvinner der! ! Hva tenker de på, tenkte jeg, men forloveden sa at han aldri hadde hørt om at man ikke kunne spise sushi mens man er gravid, og at japanske kvinner er så vant med det fra barnsben av at det nok ikke ville vært noe problem uansett. Jeg ville IKKE stolt på sushien man får kjøpt på butikken her, da, men det er en annen sak.