"mykere" mage...

IAmMine

Glad i forumet
synes at magen min de siste dagene har blitt mykere å ta på. ikke så knall hard som den var før liskom..[8|]
noen som opplever det samme eller vet hva dette kan bety?

Har magen din sunket nedover i det siste? I hvert fall opplevde jeg mindre halsbrann og ømhet i ribbena når hodet sank nedover i bekkenet. Og så ble det litt mykere øverst på magen, ettersom det ble frigjort litt plass der. Kan det være forklaringen kanskje?

magen min har også blitt "myk"..
var nesten litt redd for at det var fostervann som hadde lekket ut uten at jeg hadde merka noe..

ORIGINAL: sally*

synes at magen min de siste dagene har blitt mykere å ta på. ikke så knall hard som den var før liskom..[8|]
noen som opplever det samme eller vet hva dette kan bety?

Hvis babyen legger seg litt annerledes så har det mye å si da.
Min har ligget likt i maaaange uker, så har hun nå plutselig flyttet seg litt og da blei magen plutselig myk vettu[:D]

Min har også blitt mykere, men det avhenger av hvilken stilling jeg sitter i. Om jeg ligger eller sitter skikkelig avslappet virker det som om magen også slapper av og da er den skikkelig mjuk :)

Min mage er også blitt mykere, men blir jo steinhard så fort kynnerene hilser på [&:]

Jeg regner med at babyen har sklidd enda lenger ned i bekkenet og bare venter på å få komme ut, det er hvertfall det jeg håper på [:)][:)]

ahh, okay.. vet at hodet er festet så kan jo være hun er på vei nedover. har begynt å kjenne "stikking" i underlivet også så hun gjør seg vel bare klar..[;)]
blir så lett bekymra når det er første gang, vet ikke heelt hva som er normalt og ikke...[8|]

Back
Topp