Myk mat?!

Tarlica

Gift med forumet
Jeg har trukket en visdomstann igår, og synes forferdelig synd på meg selv... Er allerede lei av potetmos og youghurt, og grøt er ikke særlig aktuelt i denne varmen..

Jeg er nå SULTEN!!! Selvfølgelig er det masse reklame, tråder her om grillmat, og jeg kan ikke begynne å spise noe litt hardere før tidligst på søøndag....

Goode, (myke) retter tas imot med takk!!!

Tomatsuppe er nam:)

Jeg spiste hamburger dagen etter, tygga bare på motsatt side. Fikk ikke beskjed om å måtte spise myk mat, bare at jeg måtte kjenne etter om det var vondt eller ikke.

~D@isigeD@ier~ skrev:
Smoothie er godt og avkjølende i varmen. Kanskje det er greit alternativ når du har vondt også?

Signerer denne. Og for å få den mer mettende/næringsrik, kan du ha oppi litt havregryn :)

Sorland skrev:
Jeg spiste hamburger dagen etter, tygga bare på motsatt side. Fikk ikke beskjed om å måtte spise myk mat, bare at jeg måtte kjenne etter om det var vondt eller ikke.

Jeg hadde det samme med min forrige tannlege, og trodde liksom det ville være sånn her også.. Men han holdt på en stund for å få den ut, og ikke sydde han heller, så dette er mye verre enn de tre andre.. Og jeg er pysete når det gjelder tennene mine også

~D@isigeD@ier~ skrev:
Smoothie er godt og avkjølende i varmen. Kanskje det er greit alternativ når du har vondt også?

Oioi, at jeg ikke har tenkt på det!! En absolutt GENIAL løsning!!! Ikke akkurat middag, men resten av måltidene imorgen er da reddet... Takk!!! :)

Most banan
Grønnsakspureer
IS IS IS
smoothie
fruktkompott/pure etc

Pølselapskaus?
Uendelig med valg av supper? :-)
Hvis du ikke er sydd ville jeg ha styrt unna mat med ris og maiskorn, for disse har en tendens til å smette ned i sårhullet :-S
Men ellers kan du jo spise alt du vil så lenge du deler det opp i små nok biter og kanskje bare lar være å tygge.

Laks og annen fisk  og kanskje fiskegrateng er jo også supre og sunne valg! :-)

Sånne flytende måltid som Yt eller hva de heter, og rett i koppen funker også. 

Dere er nå supre!!! Da blir det rett i koppen idag, on en helt annen suppe imorgen.. Og smoothie, YT, og alt annet flytende til frokost, lunsj og kveldsmat.. Og kanskje jeg får grillet litt i slutten av pinsen?

Takk for all hjelp jenter!!!!!

Back
Topp