Myggstikk og tips

mkay87

Forelsket i forumet
Noen som har tips til å få "fjernet" ett myggstikk så fort som mulig? Hatt det siden lørdag/søndag nå,er irriterende....:/

Er vel ikke så lett å fjerne det akkurat, men heller prøve å lindre kløen med noe kløestillende. Kommer ikke på noe i farten, men du kan jo høre med apoteket:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Eurax og Xylocain hjelper på kløen. Om det blir store eller om du får mange hjelpe det med allergitablett. Selv sverger jeg visst til å klø meg til blods :P

pleier alltid å smøre ferske stikk med antibac det pleier å hjelpe men vet ikke hvor mye det hjelper når du har hatt det så lenge

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

om du slutter å klø på det, vil det vel ikke være så plagsomt.

Kløestillende. ylokain eller eurax, eller om du har pollenallergiøyedråper... de er også kløestillende på stikk, sies det.

om du slutter å klø på det, vil det vel ikke være så plagsomt.

Kløestillende. ylokain eller eurax, eller om du har pollenallergiøyedråper... de er også kløestillende på stikk, sies det.
Takk for tips! Det skal prøves ut! Har minst 50 knottbitt som klør noe vanvittig!

Sent from my iPhone using BV Forum

Munnvannet Vademecum er også desinfiserende og her hjelper det godt å vaske stikket med en fuktet bomullspad med rent munnvann. Det renser, stiller kløen og tørker ut stikket rimelig kjapt. Ta gjerne litt Eurax på i tillegg.

Her var det jammen mange gode tips :-D

Myggen elsker visst meg, og jeg får skikkelig store stikk!!

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Back
Topp