*oida* Forelsket i forumet 26 Jul 2013 #1 Kan vi bruke myggspray? På acton står det ingen ting om gravide men på et annet merke står det brukes med forsiktighet på gravide hva sier dere? Termin 26 feb (ul sier 23 feb) med første frø <3 Sendt fra telulofen min!
Kan vi bruke myggspray? På acton står det ingen ting om gravide men på et annet merke står det brukes med forsiktighet på gravide hva sier dere? Termin 26 feb (ul sier 23 feb) med første frø <3 Sendt fra telulofen min!
Jippi kommende tobarnsmor :) 26 Jul 2013 #2 Har ikke peiling... Men jeg spyr av lukta :s Gullet født 10.04.12 på termin Ny termin 03.02.14
Lutzern Februar 14 - miss trøtt Februar 2014 - Skjult forum VIP 27 Jul 2013 #3 Barn under 3 år skal ikke bruke det... Kanskje spraye i håret og på klær så det ikke trekker inn i huden?
Barn under 3 år skal ikke bruke det... Kanskje spraye i håret og på klær så det ikke trekker inn i huden?
to små turbogutter og en spire Forelsket i forumet 27 Jul 2013 #5 Jeg har brukt spray.. Sprayer bare beina og armene.. Termin 23/24februar Kjenner du meg igjen, hysj! Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Jeg har brukt spray.. Sprayer bare beina og armene.. Termin 23/24februar Kjenner du meg igjen, hysj! Sent from my iPhone using BV Forum mobile app