Myggnett/insektnett

• Trådstarter Trådstarter Sanna27
  • Opprettet Opprettet
S

Sanna27

Guest
Dumt spørsmål men, når bruker dere myggnett/insektnett på vogna? Når dere triller eller bare når babyen sover ute? Er det stor forskjell på billige og dyre nett? tenker mest på om det kommer nok luft inn i vogna :-)

Jeg brukte det når det var en del insekter i lufta og når hun sov i stallen. Jeg har bare kjøpt et enkelt insektsnett på barn og utstyr til 59 kr da jeg ville ha et sort uten noe motiv på.

Jeg bruker det stort sett hele tiden nå. Og i alle fall når han sover i vogna. Har insektsnett integrert i vogna :)

Jeg bruker det stort sett hele tiden nå. Og i alle fall når han sover i vogna. Har insektsnett integrert i vogna :)

Blir det ikke gliper på siden når du bruker ditt?? Mellom nettet og kanten på hetta?

Dumt spørsmål men, når bruker dere myggnett/insektnett på vogna? Når dere triller eller bare når babyen sover ute? Er det stor forskjell på billige og dyre nett? tenker mest på om det kommer nok luft inn i vogna :-)

Nå bruker jeg det heile tida. Holdt på å få ei veps inn en dag jeg ikke brukte det ;) i vinter var det bare når ho sov (katter)...

Kjøpt et til 59 kr på Sparkjøp :-)

både under trilleturer og vil også gjøre det når han begynner å sove ute

bruker det som er integrert i vognen, bruker det alltid nå uansett om vi er på tur eller om han ligger ute å sover, vil ikke ha nysgjerrige veps inni vognen på besøk :p

Bruker det bare når hun sover i den(sover) :)
Helsesøster sa at de moderne vognene er så gode at de nesten er for tette, så med nettet nede blir det ikke like myefrisk luft inn. Så best å bruke det bare når man står stille/ikke passer på :)

Har vært uti skikkelig dårlig vær og heftig vind, og det er varm luft innenfor kalæsjen, så er vel noe i det hs sier :) men blir ikke dårlig luft i vogna, med nett, bare ikke like frisk luft :)

Når jeg triller der det er insekter (mye trær ol) men ikke nødvendigvis i byen. Alltid når hun sover ute pga katter, året rundt ;)

Brukte det alltid på bagdelen og nå brukes det alltid når hun sover:) Vi har billig nett fra tullsa, fungerer utmerket!
Har aldri tenkt på at myggnetting kan gi dårlig oksygentilførsel, er det tilfeller av det?:confused004

Det blir det her. Er irriterende. :/ Men ikke opplevd insekter inni vogna enda heldigvis.

Ja veldig irriterende.... Hadde nesten ei veps inni.... Å når det er trangt var jeg redd det blei enda vanskeligere for di å komme ut om di kom seg inn så kjøpte kjapt nytt trekk etter å ha opplevd det ;)

Bruker det når hun sover ute. Sjelden når jeg triller. Er mest redd for katter.

Back
Topp